نمرات خام زمین شناسی کاردانی عمران دو گروه


نمرات خام زمین شناسی گروه اول



نمرات خام زمین شناسی گروه دوم



نمرات نهایی را تا ساعتی دیگر می توانید از سایت دانشگاه ملاحظه کنید.



نظرات 7 + ارسال نظر
میرحجت زاهد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:48

باعرض سلام وخسته نباشیدمیخواستم بگم امتحان خیلی خوبی بود.

خواهش میکنم

فاطمه خزایی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

سلام استاد خسته نباشید.
من نتونستم تکنولوژی-فیزیک حرارت-نقشه برداری ونقشه کشی رو بردارم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
استاد خواش میکنم 1فکری به حال من کنید من نمیخوام 5 ترمه بشم.....
خواهش میکنم زود جواب بدید من خیلی نگرانم

با سلام بر شما
نیازی به نگرانی نیست
اگر موفق به اخذ واحدی نشدید ما در حذف و اضافه گروه جدید ارائه می کنیم و ایشالله درس های مورد نظرتون رو بر خواهید داشت

با تشکر

فاطمه خزایی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:28

راستی استاد یادم رفت اینم بگم صبح تونستم وارد پروفایلم بشم ولی الان که میخوام واردش بشم میگه بدهکاری داری درصورتیکه صبح بدهکاریم صفر بوده
چیکار کنم برم دانشگاه واسم درست میکنن؟؟؟؟؟؟

بله اگه حضوری به بخش مالی دانشگاه رجوع کنید مشکلتون حل میشه

صفری یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

سلام ...استاد عزیزو گرامی.استادمن هم وضع خانم خزایی رودارم .درسهای فیزیک حرارت-
نقشه برداری -بتن -زبان عمومی -رو نتونستم بردارم .روز حذف و اضافه دقیقا چه موقع است؟استاد من روز امتحان همه ی سوالارو بلد بودم اما استرس زیادم نمیزاره امتحانم رو عالی بدم .نمرات کوییزام خیلی خوب بود .بانهایت تشکر از شما استاد زحمت کش و مهربان.

سلام بر شما
از سایت دانشگاه روز حذف و اضافه اعلام میشه.
قربان شما

فاطمه خزایی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:30

سلام بر استاد گرامی...
ممنون که پاسخ دادید
امروز دوباره انتخاب واحد کردم فقط 2تا از درسام مونده(1.تکنولوژی2.نقشه برداری)
راستی استاد چرا شما درس ارایه ندادید؟؟؟؟
خواهشا ترمای بعد حتما ارایه کنید.

ایشالله درسای دیگه رو هم برخواهید داشت
والله سر نخواستن ما دعواست
ممنون از لطف شما

tabibzade پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:01

سلام استاد.این تجدید نظرات زمین شناسی کی میاد؟میشه زمین شناسی و تکنولوژی رو همنیاز کردو تو یک ترم با هم برداشت؟

سلام. جواب تجدید نظر اومد. خیر امکان هم نیازی وجود نداره. متشکرم.

طبیب زاده جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:49

سلام دوباره .استاد وقت خذف و اضافه کی هست؟

دهه اول اسفند
تاریخ دقیق از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد