نمرات فاینال رفتار قطعات بتن آرمه و نفرات برتر


        نفرات برتر.................................... نمره از 100


      (1) علیرضا رضایی                                   87

      (2) محمد امین بسحاق                            84

      (3) مرجان خدادادی                                  81

      (3) رضا صالحیان                                      81

      (3) امیر محمودیان                                    81



نمرات فاینال رفتار قطعات بتن آرمه


در صورتیکه درخواست بررسی مجدد برگه خود را دارید حداکثر تا ساعت اداری امروز نسبت به ثبت درخواست از طریق همین وبلاگ اقدام نمایید.


نظرات 12 + ارسال نظر
btoniiiiii22 چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:17

سلام استاد خوب هستید؟خسته نباشید
استاد اگه کسی نمره پایان ترمش بالای ۱۰باشه مثلا۱۳-۱۲باشه
۱-وقتی نهایی بشه بالاتر میره نمره؟
۲-این نمره رو زیر نمودار بردید؟اگه نبردید بالا میره نمره یا نه؟
برای درس سازه های بتن آرمه عرض کردم
ممون میشم جواب بدید
بدرو

با سلام
نمراتی که در ستون پایان ترم ثبت شده نمرات نهایی هست و تغییری نخواهد کرد
ممنونم

دانشجو چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:14

سلام استاد

امتحان مجدد درس بتن آرمه (کسانی که موافق به قبولی نشده اند) چه تاریخی برگزار میشه؟

خواهش میکنم نگین که امتحان برگزار نمیشه.

سلام برادر
احتمال برگزاری خیلی کمتر شده
ولی فعلا صبر کن ببینیم چی میشه
ممنونم

ساختمان بتنی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:17

سلام استاد. خدا قوت..
میشه لطف کنید سوالات نیم ترم و پایان ترم رفتار قطعات بتن ارمه را برای ما روی وبلاگ بگذارید؟
ممنون

سلام ممنونم
قبلا گذاشتم
ممنونم

9111431034 دارالفنون سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13

سلام جناب آقای مهندس شعاری
من فقط کارآموزی 1 و کارآموزی 2 ام مانده . می خواهم کل ترم بعد را بروم سر پروژه که بتوانم تمامش کنم .
خواهشمندم لطف بفرمایید و نمره ی پاسی به من بدهید .
خیلی ممنون میشم
با تشکر از شما

دانشجو جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:36

سلام استاد
ببخشید مزاحم شدم خواستم بدونم مهندسی اجرایی خوب هست یا نه؟ عمران عمران بهتره یا اجرایی؟

سلام
به گمانم عمران عمران بهتره
اینکه در آینده چی میشه خدا میدونه

mehran جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:24

سلام استادوقتتون بخیر

استادمن برای بار سوم میخوام زمبن شناسی بردارم/زمین شناسی وتکنولوزی رومیخوام باهمدیگه پیش نیاز کنم ولی به زمین شناسی اصلاظرفیت ندادن به خاطر این من نه تکنولوزی تونستم بردارم نه درسای دیگه/ازطرفی دیگه این ترم 12واحد به من کلا دادن تاانتخاب واحد کنم/بعدقانون گذاشتن که زیر 14 واحد حذف ترمه من العان ماندم چیکار کنم.هردرسی روبرمیدارم میگه پیش نیاز درس دیگس/خواهشا یه راهنمایی به من کنید

سلام تشریف بیارید دانشگاه و حضوری پیگیری کنید
من یکسنبه ها معمولا هستم

mehran شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:45

سلام استادخسته نباشید

استاد من ترم 5 هستم واینترم روقبول شدم/ولی 10واحد کلا به من دادن/4واحددیگه برای اینکه حداقل حذف ترم نشم ومرخصی اجباری بهم نخوره برداشتم که درس تکنولوزی بودولی متاسفانه به خاطراینکه ظرفیت کم بوداین درس حذف شد/به خانم رضایی گفتم میگن برو مهمان شوولی مهلتش تمام شده ودانشگاه دیگه که پرسیدم قبول نمیکنه/ازشانسم تمام درسهاییی که بایدبردارم پیش نیازه/تاسه شنبه 93/7/15فرصت دارم تا مهمان بشم/خواهشاراهنمایم کنید...باتشکر مهران برزگرترمی/عمران ساختمان بتنی/9111431012

سلام وقت به خیر
میتونید هم نیاز کنید و چند تا درس بردارید تا به 14 واحد برسید
ممنونم

mehran یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:52

سلام استادوقتتون بخیر/استادمیشه اجرای بتن1ومتره رواینترم برداریم ولی تکنولوزی پیش نیازه واین ترم نزاشتن...باتشکر

سلام تکنولوژی بتن رو باید بردارید
دانشگاه دهخدا این ترم ارائه کرده
اون رو مهمون بردارین
دروس دیگه رو هم تا سقف 14 واحد می تونین بردارین
ممنونم

mehran پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 22:38

سلام استاد وقتتون بخیر
استاد من درخواست میهمان به موسسه آبا آبیک داده بودم اما متاسفانه با درخواستم موافقت نشد به دلیل اینکه مهلت میهمان تموم شده.حالا من موندم که چه کار کنم!!!از یه طرف مهلت تموم شده از طرفی اگه میهمان نگیرم این ترم مرخصی بهم میخوره!!!
واقعا زندگیم رو هواست...لطفا اگر چیزی هست که من بتونم میهمان بگیرم بهم معرفی کنید.
به نظر شما اگه 1شنبه (20مهر) به موسسه دهخدا برم این امکان هست که با درخواستم موافقت بشه؟!
ممنون

سلام برادر
برو دهخدا شاید فرجی بشه
ایشالله مشکل حل بشه

mehran شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:54

سلام استاد وقت بخیر شما اطمینان دارید که موسسه دهخدا تکنولوژی بتنرو ارائه کرده؟
چون من با موسسه تماس گرفتم گفتند درس تکنولوژی مصالح ارائه شده!!!

سلام
بله چن تا از بچه های ما هم گویا میهمان برداشتند
ممنونم

mehran شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:25

خیلی ممنونم/پایداروبرقرارباشید...

متشکرم

mehran جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:09

سلام استاد وقتتون بخیر.استاد یه راهنمایی از شما میخواستم،استاد من ترم 6 کاردانی ساختمان بتنی هستم و ترم آخر.کلا 19 واحد دارم که کاردانیمو تموم کنم ولی دارالفنون 16 واحد به من دادن ولی بدلیل مشکلات مالی 3 واحدم (اجرای ساختمان بتن2) برای تابستون میمونه.حالا میخواستم بدونم امکانش هست که این واحدو معرفی به استاد بگیرم؟یه مسئله ی دیگه اینه که آیینه نامه به بنده تعلق میگیرد یا نه؟(اینکه تمام درسهامو حذف میکنند اگر حتی 1 واحدم مونده باشه)
ممنون میشم اگر راهنماییم کنید,مجبور شدم که از شما بپرسم چون مدیر گروه جدید جوابگو نیستند.

سلام ایشالله با شما راه میاند ومشکلتون حل بشه
ولی باید خیلی پیگیری کنید
با پیگیری مستمر جواب میده ان شائ الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد