نمرات میدترم رفتار قطعات بتن آرمه



        نفرات برتر  .................................. نمره از 6


(1) بسحاق                                                    4.9     

(2) پالیزگیر                                                   3.7

(3) صالحیان                                               3.5

(4) خدادادی                                               3.4



نمرات میدترم رفتار قطعات بتن آرمه


نمرات فاینال تا ساعت 12 امروز اعلام می شود.




نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:44

سلام خسته نباشید
استاد خانوم پالیرگیر که نفر دوم شدن

سلام
بله حق با شماست
اصلاح شد

صفری سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:18

سلام استاد
تو سایت پایان ترم 9 شدم ..خواهش میکنم استاد ترم اخرم تمام درسام رو قبول شدم..کمک کنین.واسه کنکور ثبت نام کردم.

با سلام
یکشنبه دانشگاه هستم ان شاء الله
تشریف بیارید با هم حضورا صحبت کنیم
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد