بارم بندی فصول درس مکانیک خاک و مهندسی پی برای امتحان فاینال


بارم بندی فصول درس مکانیک خاک و مهندسی پی برای امتحان فاینال


تحکیم خاک ....................................................... 22 نمره

مقاومت برشی خاک............................................ 27 نمره

شناسایی تحت الارضی........................................ 21 نمره

ظرفیت باربری پی های سطحی............................... 30 نمره


تعداد سوالات : 12 سوال

تعداد صفحات سوال: 4 صفحه


بخش تشریحی : 7 سوال (75 نمره)

بخش تستی : 5 سوال (25 نمره)


همچنین جهت مطالعه به نکات زیر توجه کنید:


(الف)   سوالات امتحان بیشتر بر مبنای سوالات مفهومی است. برای سوالاتی که محاسبات زیادی دارند ترجیحا وقت زیادی صرف نکنید.

(ب)   نمونه سوالات دروس مکانیک خاک و مهندسی پی را حتما برای امتحان مطالعه بفرمایید.

(ج)   بخش محفوظات جزوه را با دقت حفظ کنید.


مدت امتحان: 120 دقیقه



نظرات 3 + ارسال نظر
محسن تجلی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:02

با سلام
استاد من سوال مربوط به میزان تحکیم در سه شکل را کامل نخواندم و فقط اول سوال را نگاه کردم و چون رو شکل اضافه بار نداشت من سوال را برای اضافه بار مساوی صفر حل کردم ولی توضیحات کاملی برای سوال دادم که در حالت اضافه بار هم همین توضیحات را باید بدیم میخواستم اگه ممکنه با دست باز این سوال رو صحیح کنید با تشکر ممنون

محسن تجلی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:28

سلام استاد نگاه کنید همین الان که این سوال من رو گذاشتید رو سایت فقط یکی آنلاین اونم منم استاد باور کنید سوالرو بلد که چی بگم حفظ بودم ولی خوب دیگه!... ممنون

پیش میاد دیگه...

اذین رحمانی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 http://Gravatar.com

سلام استاد من پایان ترما بالای 60-70نوشتم اگر به من
نمره قبولی بدید مشروط هم نمیشم لطفا نمره قبولی را بدهید. باتشکر

باسلام
نمره قبلی فاینالتون تایید شد.
درمورد مشروطی هم بررسی میکنم و ان شاء الله کمک خواهم کرد.
متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد