نمرات نهایی مکانیک خاک دارالفنون



سایت Rapidshare



نمرات نهایی مکانیک خاک دارالفنون   (هر دو گروه)




سایت ifile



نمرات  نهایی مکانیک خاک دارالفنون   (هر دو گروه)





عزیزانی که (نمره خامشان از ۲۰)  برابر و یا بیشتر از ۵/۹ (پنج و نه دهم) باشد موفق به گذراندن درس مکانیک خاک شده اند.



برای به دست آوردن نمره نهایی خود از نمودار زیر استفاده کنید.


y=(17x)0.5


 که در آن x نمره خام شما از 20 و y نمره نهایی مندرج در کارنامه خواهد بود. ( به جز برای دو نمره اول (آجورلو و غفاری) که نموداری جداگانه خواهد داشت)


عزیزانی که موفق نشده اند درس مکانیک خاک را پشت سر بگذارند- جدای از هر نمره ای که کسب کرده باشند- در کارنامه شان کمتر از 9  ثبت نخواهد شد.




نمرات برتر      نمرات خام (از ۲۰)


ملیحه آجورلو              ۱۶.۹

مهسا غفاری                ۱۵



                                                                شاد باشید و در پناه حق

                                                                      بهمن ماه 1389     




نظرات 13 + ارسال نظر
۸۸۸۱۵۹۰۵۹ دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33

مهندس شعاری در صورت امکان ایمیل بنده را مطالعه کنید.

با سلام
ایمیل شما رو ۳ بار به دقت مطالعه کردم و رو موارد طرح شده در مورد نمره تون چند دقیقه ای فکر کردم . به طور کلی نمره فاینال آخرین شانس برای دانشجو ها بود تا بتونن به لحاظ علمی خودشون رو نشون بدن و این دید رو به من بدن که مکانیک خاک رو تا حدی یاد گرفتن و عزیزانی که از این فرصت استفاده کردن موفق شدن درس رو pass کنن... متاسفانه ورقه فاینال شما علیرغم همه مشکلاتی که فرمودید و من در جریانم اصلا جای بحثی باقی نمیگذاره
این رو بدونید که در هر صورت امتحان فاینال مهمترین امتحان با بیشترین بارم بود به عبارتی اگه نمره مید ترم ها خوب نباشه میشه با زیاد کردن بارم فاینال اون رو پوشوند اما اگه فاینال پایین باشه به طور منطقی نمیشه بارم اون رو کم کرد و بارم مید ترم ها رو زیاد کرد در هر صورت براتون آرزوی موفقیت دارم


شاد باشید

علی قادری دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03

استاد محترم سلام
خواهشمند است در نمره اینجانب تجدید نظر بفرمایید

سید حسین تقی زاده-۰۲۵ دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 http://www.gravatar.com

با سلام درخواست تصحیح مجدد امتحان فاینال رو دارم با توجه به پاسخهای موجود در سایت نمره من بیشتر از ۲۳ خواهد شد واز طرفی اگر این واحد رو پاس نکنم ۵ ترمه می شم امیدوارم که برگه من مجددا تصحیح بشه با تشکر

با سلام
بعد از بررسی مجدد ورقه فاینال نمره ۲۳ اعلام شده تائید می شود.

شما از سوال های

۴-ب) ۵ نمره
۷) ۸ نمره (نمره کامل)

و تست های

۱۲ و ۱۳ (هر کدام ۵ نمره)
اخذ کردید.
در سوال ۶ در تشخیص ریز و درشت دانه بودن خاک های A و B دچار اشتباه شدید و علیرغم توضیحات درست دقیقا جواب های برعکس(نادرست) ارائه کردید. (از این سوال نمره ای دریافت نکردید)

شاد باشید

۸۸۸۱۵۹۰۳۱ و ۸۸۸۱۵۹۰۰۶ دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:03

سلام
استاد میشه لطف کنید نمره هارو زیر نمودار ببرید؟ خواهش می کنیم. بخاطر این درس ۵ ترمه میشیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:17

با سلام
استاد نمره ی فاینال من ۷۰ شده و نسبت به نمرات قبلی پیشرفت داشتم و یک نمره حل تمرین هم در کلاس داشتم ولی شما هیچ یک از اینها رو لحاظ نکردید.ممنون میشم اگه تجدید نظر بفرمایید.۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵

با سلام
نمره خام 11.5 بود که پس از رفتن روی نمودار به 13.1 افزایش یافت و بنا بود نیم نمره ای هم به دلیل حل تمرین داده بشه که نمرتون به 13.6 افزایش پیدا کرده و نمره نهاییتون 13.75 ثبت شد.


شاد باشید

۸۸۸۱۵۹۰۴۰ دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:54

باعرض سلام
استاد نمره من بعد از اینکه زیر نمودار برده شد۹.۵میشود ازشما خواهشمندم که محبت کرده و در نمره من تجدید نظری فرمایید که من به خاطر این ۰.۵ نمره پنج ترمه خواهم شد که مشکلاتی از نظر هزینه دانشگاه و خوابگاه ورفت وآمد مسیر طولانی شهرستان را برای خود و خانواده ام به وجود می آورد.
در مورد نمره میان ترم دوم هم با شما بعد جلسه امتحان نهایی صحبت کردم که به دلیل فوت یکی از بستگانم وشرکت در مراسم نتوانستم در امتحان میان ترم دوم شرکت کنم. حال از شما خواهشمندم که تا حد امکان این نمره را در نظر نگرفته واین لطف را در حق بنده نمایید.
رامین سرمدی سیفی ۸۸۸۱۵۹۰۴۰
با تشکر فراوان از شما استاد محترم

۸۸۸۱۵۹۰۴۵ سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:30

مهندس اگه امکان داره ایمیل مارو بخونید

متاسفانه ایمیلی دریافت نکردم

۸۸۸۱۵۹۰۴۵ سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:56

جدا!!!! استاد چند بار دیگه فرستادیم

بله میلتون همون میل قبلی هست...تصور کردم میل جدیدی فرستادید

در مورد مسائلی که طرح کردید متاسفانه چون بعد از رفتن روی نمودار نمره شما به ۹ هم نرسید( هر چند در کارنامه 9 درج شد) لذا شرایط Pass کردن درس رو ندارید و متعاقبا نمره بالاتر از 10 هم امکان پذیر نیست.

888159091 سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:21

با سلام
طبق فرمولی که ارائه دادید نمره من حدود 12 خواهد شد.
نمره من 44 از 100 شده است که براب با 8.8 از 20 نمره می شود. ولی نمره اعلام شده در سایت دانشگاه 9.1 ثبت شده است.
اگر درست متوجه شده باشم یه اشتباهی رخ داده ولی در کل خواهشمندم که الطفاط بیشتری بفرمائید.وکمک کنید که این درس و پاس کنم چون 5 ترمه می شوم و از طرفی کنکور ارشد هم شرکت کرده ام استاد خواهشن کمک فرمائید

با سلام
تصور می کنم موفق نشدید فایلی که در بلاگ up شده و ریز نمرات درش درج شده رو ببینید

ریز نمرات شما به شرح ذیل هست

نمره فاینال از 100= ۴۲ نمره فاینال از 10نمره= ۴.۲
مید ترم 2 از 100= غایب مید ترم 2 از 4نمره= 0
میدترم 1 از 100= 10 میدترم 1 از 4نمره= 0.4
میانگین کوئیز ها از 100= 3 میانگین کوئیز ها از 2نمره= 0.06

مجموع نمرات خام از 20 نمره= 4.۶۶

نمره شما پس از رفتن روی نمودار = ۸.۹


در مورد درخواست بازبینی مجدد ورقه
ورقه فاینال شما بررسی شد و نمره ۴۴ اعلام شده به ۴۲ کاهش یافت.

نمرات اخذ شده در ورقه به شرح ذیل است:
سوال های تشریحی

۱) ۱۰ نمره (نمره کامل)
۲) با توجه به اینکه آزمایش زهکشی نشده یوده و باید اضافه فشار آب حفره ای در روابط لحاظ میشد و علیرغم اینکه شما فشار آب حفره ای را اساسا داخل رابطه نکردید و با یک فرض کاملا غلط (با فرض آزمایش تحکیم یافته زهکشی شده حل کردید) ولی نصف نمره به شما جهت ارفاق داده شد. (۵ نمره)
۳) یکی از فرضیات را نوشتید (۲ نمره)

۴-ب) رابطه نسبت زمان و طول زهکشی را نوشتید و طول زهکشی حالت ۲ را غلط وارد کردید و از نسبت زمان بدست آمده هیچ نتیجه گیری نکردید ولی باز هم ۳ نمره من باب ارفاق به شما تعلق گرفت. (۳ نمره از ۵ نمره)

۶)باسخ ب و ج درست بود ولی نموداری که به آن استناد کنید تا رطوبت بهینه و تراکم درشت دانه بیشتر است یا ریز دانه کشیده نشد و علیرغم وجود هیچ دلیل منطقی در باسخ از ۸ نمره ۶ نمره به شما تعلق گرفت.

۷) راه حل درست ولی محاسبات از ابتدا غلط
وزن مخصوص خشک خاک را ۱۲۸۵ کیلونیوتن بر مترمکعب بدست آوردید (به نظر این اعداد برای شما مفهومی نداشت تا متوجه اشتباهتان شوید) و تخلخل هم که منفی بدست آمد. (باز هم به جهت ارفاق چون روند حل شما صحیح بود نصف نمره داده شد(۴ نمره))

بخش تستی:
تست ۸ را صحیح زدید ولی هیچ توضیح قانع کننده ای نداشت (۰ نمره)
توضیحات مورد نیاز: چون ۱۰ سال بعد از بهره برداری است لذا فرصت تحکیم داشته
چون بارگذاری زلزله است و دفعتا اعمال میشود لذا فرصت زهکشی نداشته ( این موارد در جزوه درسی ارائه شده)

تست ۱۱ صحیح (۵ نمره)

تست ۱۳ صحیح (اما هیچ گونه دلیلی نیاوردید و عینا عبارت گزینه را درج کردید و من باب ارفاق چند باره باز هم نمره کامل را گرفتید . این تست نیاز به توضیحات کامل دارد که چرا تنش موثر تغییر می کند و چرا کم یا زیاد می شود و .... با این حال ۵ نمره به شما داده شد. (نمره کامل)

تست ۱۰) جواب صحیح دادید ولی فقط ماسه بودن خاک را تشخیص دادید و در مورد صفت خاک توضیحی ندادید ولی باز هم به دلیل ارفاق ۲ نمره از ۵ نمره تست داده شد.

شاد باشید

میثم حائری زاده سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:37

استاد نمره فعلی من ۱۱.۶ میباشد.خواهش میکنم ۰.۴ دیگر به من کمک کنید تا نمره ۱۲ ثبت شود وتا از نظر موسسه من ک در رفسنجان هست این درس ژاس شده تلقی شود.استاد اگر از نظر شما من این واحد را پاس کردم خواهش میکنم کمک کنید تا از نظر موسسه مبدا نیز پاس شده تلقی شود.ممنونم

با سلام
نمره شما به ۱۲ افزایش بیدا کرد

شاد باشید

۸۸۸۱۵۹۰۶۱ سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:22

سلام استاد
برا چندمین بار از شما تقاضای کمک دارم هر چند این نمره شما ارفاقیه اما باز هم با این نمره 5 ترمه میشم
تقاضا دارم کمک کنید این درسو قبول بشم
استاد منتظر لطف شما هستیم
ممنونم

میثم حائری زاده سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:38

استاد بینهایت سپاسگذارم

خواهش می کنم
بیشرفت شما در طول ترم قابل تحسین بود

شاد باشید

مرد تنهای شب چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:46

استاد شما با این حرکتتون تمام بچه ها رو 5 ترمه می کنید . اکثر بچه ها در امتحان فاینال نمره خوبی نسبت به امتحانات قبلی کسب کردند و این نهایت بی رحمی است که پیشرفت بچه ها رو نادیده بگیرید و سر حرف خودتون نباشید. چون گفته بودید در صورت مشاهده پیشرفت درس پاس می شود.
شما با سرنوشت همه بازی کردید .
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد