نمرات پایان ترم مکانیک خاک آموزشکده شهید بابایی


دانشجویانی که نسبت به نمره خود اعتراض دارند می توانند حداکثر تا  72 ساعت آینده برای بررسی مجدد درخواست دهند. 





نمرات گروه اول




نمرات گروه دوم







نظرات 9 + ارسال نظر
۲۹۰۸۸۱۰۰۵۱ جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:47

سلام
خسته نباشید استاد
استاد ما چند واحد افتادیم و معدلمان پایین اومده میخواستیم اگه میشه لطف کنید کمکمون کنید تا مشروط نشویم چون درس شما سه واحدیه خیلی در معدلمان تاثیر می گذارد ممنون میشم یک نمره بالای 15 بدهید با تشکر

بای

۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵ جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:40

سلام استاد خسته نباشید.اگه براتون مقدوره نمره کلی منو برام ایمیل کنید. میدونم توقع به جایی نیست ولی به خدا لازم دارم.(۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵)abolfazl_asgari70@yahoo.com)


خیلی ممنون

با سلام
فعلاْ نمرات کلی محاسبه نشدند

مهردادرزانی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:59

باسلام اینجانب مهرداد رزانی ازشمااستادگرامی تقاضادارم که درصورت امکان دربرگه تجدید نظرنمایید زیراممکن است دراینصورت مشروط شوم
باتشکر

کیان سلمانزاده آذرین جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:02

با عرض سلام و خسته نباشی.استاد نمره های کوییزها رو اعلام می کنید

اسماعیل رضایی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:07

باسلام استادچرا نمره های من به این صورته ....میان ترم اول از ۱۰۰ پنج شدم......دومی ۱۲ .....پایان ترم۲۳ .....استاد من واقعا گیج شدم واقعا این نمره ی منه؟
استاد به خودتون واگذار کردم

۲۹۰۸۸۲۰۰۱۶ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:27

با سلام و آرزوی روزهای خوب
استاد سوالهای پایان ترم نه اینکه سخت باشه ولی یجوری بود مثلا سواله ۳ اون همه عدد بود. من که بلد بودم حتی فورمولشم نوشتم عددها رو که دیدم گیج شدم
من از کاردانش امدم و این تنها درسی بود که پایه نداشت و من وقتی میخوندم حالیم میشود
و خودا وکیلی هم زیاد خوندم تا نمره خوبی بگیرم ولی اینتوری شد
امید وارم همان طور که دلسوز بودن و با تجربه بودنتان را نشان داده اید
اینبار هم نهایته لطفتان را به من که تمامه سعیمو کردم ابراز فرمائید

[ بدون نام ] یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:51

سلام استاد
اگه ممکنه فایل ها رو به فرمت word هم بذارید.
در adobe readerقابل خواندن نیست

با سلام
احتمالا نرم افزار ادوبه شما مشکل داره
فایل ها جهت باز و خوانده شدن مشکلی ندارند

۳۴۰۸۹۱۰۶۰۱ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:00

سلام
استاد بنده در این آموزشکده مهمان آمده ام( به دلایل مشکل خانوادگی و کار) لطفا تجدید نظری در رابطه با نمره اعمال فرمایید.
نمی خواهم این حرفم را تحمیل کنم به نمره بدم. این درسش 3واحدی است.به من گفته اند برای مهمان دوباره معدل باید بالا باشد .
خواهش میکنم منو درک کنید.

مصطفی شیرخانلو جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:11

با عرض سلام استاد .جز نمره درس شما همه نمرات من وارد سایت آموزشکده شده ومعدلم ۱۱.۶۰شده واگه نمره درس شما کمتراز ۱۴برای من باشه مشروط میشم.وصد البته اخراج میشم.اگه امکانش هست یه لطفی در حق من بکنید تا اخراج نشم.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد