نفرات برتر نمره نهایی مکانیک خاک کارشناسی پیوسته عمران



       نفرات برتر ..................................................... نمره از 20


(1) فاطمه ملکی                                                            18.3

(2) آرش محمدی                                                            15.75

(3) سید امیر رضا کوه کمری                                                14

(4) فاطمه ابوالحسنی                                                      13.5

(5) آرمین عباس زاده                                                        13.2



نمرات نهایی مکانیک خاک کارشناسی پیوسته عمران


نظرات 17 + ارسال نظر
narges dehghan سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:52

سلام اقای شعاری گفتید یادآوری کنم بابت تجدید نظر نمره خاک

سلام وقتتون به خیر
متاسفانه به برگه ها دسترسی ندارم
عذر خواهی بنده رو بپذیرید

رضا جانی پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 22:34

سلام
استاد میخواستم بدونم این هفته دانشگاهید تا گزارش و فرم های کارآموزی رو بیاریم خدمتتون؟؟؟؟؟؟ اگه یکشنبه باشید که بهتر!
با تشکر!

نوید پنج‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:30 http://concrete-building.blogfa.com

سلام بر استاد عزیز
ستاد اگه می شه لطف کنید نظرتون رو درباره لینک زیر بدین

http://www.alborz-nezam.ir/Images/Uploads/1393-5-26-49356Oup%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87%2043068309.pdf


با سپاس فراوان

چشم نظرمونو میگیم

majid noori شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 16:28

salam ostad vaghtetoo bekheyr ostad vagheyiatesh in ke ostad ye moshkele kheyli jedi darim ke bayad bahatoon dar miyoon bezarim shoma chand shanbeha daneshga tashrif darin ke khedmatetoon beresim?

سلام برادر نوری
یکشنبه ها هستم

نوید چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 http://concrete-building.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید
استاد خانوم رضای به ما گفت شما دیگه مدیر گروه ما نیستین و استاد حبیبی شدن این واقعیت داره ؟
دلیل این تغییر چی بود آخه

سلام بر برادر نوید
شما هم خسته نباشید
بله من دیگه با دانشگاه دارالفنون همکاری نمیکنم
آقای مهندس حبیبی هم که از مدیران گروه بسیار باتجربه هستن و ان شاء الله مشکلی نخواهید داشت
مشتاق دیداریم آقا
به امید دیدار

مهیار یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:02

salam ostad khodavakili kheyli halam gerefte shod shoma raftid 5 vahedo faqat bekhatere shoma bardashte bodam khoshhal bodam k avaz shod modir goroh ham ke avaz shod...ba in hal har ja hastd movafagh bashid sar b ma ham bzanid...ya ali

سلام شما محبت دارید
شما هم ایشالله تو زندگیتون موفق باشید
به امید دیدار

دانشجو جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:13

سلام‌من یک سالی هست درسم تموم شده ازدانشجوهاتون تودارلفنون بودم خاستم فقط یه سلامی عرض کنم وآرزوی سلامتی برای شماودواستادخوبه دیگم )استادفرسادوعباسقلی های عزیز(داشته باشم زنده وسلامت باشین انشالا

خیلی متشکر ازاینکه به یاد ما هستید
شاد باشید ان شاء الله و در پناه حق

محسن تجلی چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:29

به نام خدا.
با سلام و خسته نباشید
استاد من از دانشجوهای سال۹۱ شما در دارالفنون هستم امیدوارم منو هنوز یادتون باشه(خوب البته اگر یادتون نباشه حق دارید).سعی میکنم به وبلاگتون همیشه سر بزنم. با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل کاری و زندگی محسن تجلی

سلام بر شما دانشجوی خوبم جناب آقای مهندس تجلی
بله مگه میشه آدم شاگرد اولا رو فراموش کنه
از اینکه به یاد ما هستید بسیار سپاسگزارم
شاد باشید و در پناه حق
التماس دعا

majid noori سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:57

:( salam ostad kojayin nistin pas chera delemoon baratoon tang shode

سلام بر برادر نوری عزیز. مخلصیم آقا.
ممنون از اینکه به یاد ما هستی.
زنده باشی ایشالله. یا حق.

دانشجو 91 چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:07

سلام استاد خوب هستید؟
استاد ببخشید میشه منو راهنمایی کنید
من 29 واحدم مونده میخواستم ببینم میتونم تا تابستون تموم کنم یعنی اینکه 20 واحد رو بردارم 9 واحد هم مهمان؟

سلام بر شما و متشکرم
بعید میدونم اما باید از مدیر گروه بپرسید
ببینید میتونه راهی به شما پیشنهاد بده
ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:03

سلام.حودیک سالونیم فارغ التحصیل شدم امروزبه یادسه استادخوب وباوجدانم افتادموبشدت دلم براشمااستادفرسادواستادعباسقلی هاتنگ شدوخاستم فقط یه سلامی خدمتتون عرض کنم.به استادعباسقلی دسترسی نداشتم اگه شمادیدینش بهش بگین استادکه خوبوباوجدان باشه دانشجوبعدسالهاهم بیادشه ودلش براش تنگ میشه ودعاش میکنه.هرسه تونوخییییییلی دوسدارم.هرجاهستین درسلامت کامل جسمی واخلاقی زندگی کنی همیشه انشالاوهمیشه انقدخوب بمونییین.

بسیار ممنون از محبتتون
ای کاش خودتونو معرفی میکردین که میدونستم کدومیکی از بچه ها هنوز به یاد ما هستن
شاد باشین و درپناه حق

دانشجوقدرشناس شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 16:49

نظراتوکه خوندم خاستم بگم منم هنوزبه یاداستادای خوبم هستم باشماتوفیق نداشتم کلاس داشته باشم امابااستادفرسادوعباسقلی هاکلاس داشتم وواقن همیشه توخاطرم میمونندالبته من ازوبلاگ وجزوه های شماهم که ازبچهاگرفتم خییییلی استفاده کردم .قطع به یقین میگم توگروه عمرا دانشگاه استادعباسقلی هاوشماواستادفرسادواستادحسینی اصل واستادحبیبی دلسوزتریییین وباوجدانتین اساتیدهستین من۴سال اونجادرس خوندم دوساله فارغ التحصیل شدم ورودی۹۰بودم وتقریبن باتمامی اساتیدگروه عمران درس داشتم هم دوره کاردانی هم دوره کارشناسی تقریبن جزومعدل های بالابودم اماجزشماو۴تااستادی که نام بردم تواساتیدگروه عمران استادی به دلسوزی شماو۴تااستادبزرگواردیگم ندیدم شایدباورتون نشه من تحلیلموبااستادی پاس کردم که صفحات جزوش کمتراز۱۰صفحه بود!!!هیچکسم هیچی یادنگرفتش،یه استادم داشتیم تاسیسات درس میداد استادی به بی اخلاقی ایشون ندیدم چیزی که یادمون ندادهیچی اگه کلاس زبانش روکه خارج ازموسسه بودشرکت نمیکردی نمرت درهرشرایطی زیر۱۵بودتوکلاس تک تک ازبچهاپرسیدآیاتومیای کلاس زبانمویانه هرکی بهانه آوردونرفت جلسه بعدش که ماهاباامتحان پایان ترم فاصله بودنمرهامونوبه شوخی اعلام کردودقیقن همون نمرهاروپایان ترم بهمون داد!!!!!یه استادم داشتیم کلازورش میامدپاشه روتخته چیزی بنویسه ونشسته گوشه تخته ریزمینوشت ومابابدبختی بایدمیدیدیم چی نوشته درحالی که استادعباسقلی هانزدیک بودمطالبوپاتخته بانستعلیق بنویسه!!!انقدخوش خط!!خب این تشکرنداره که انقدواسه خودتودانشجواحترام بزاری که تمیزمطالب روروتخته بنویسی!!چراداره.این آقاتوامتحانم که سوال میدادخودش یک بارحل نمیکردده هزارتاچیزوتوسوال کم میدادوسرجلسه میگفت خودتون یچیزفرض کنیین خداشاهده جلوچشمه ماواسه تصیح برگه هاچندثانیه بیشتروقت نمیگذاشت!!!اماشماهاهفتهاوقت میگذاشتین واسه تصیح برگهاتاحق کسی ضایع نشه وروزهاوقت صرف تصیح برگهامیکردین،این تشکرنداره!!چراقطعاداره.شماهاقدرخودتونوبدونین واسه اینه که چندنفراومدن اینجاوازتون یادکردندمن خاستم واضح توضیح داده باشم ببخشیدطولانی شدش.من۳تادرس بااستادعباسقلی هاداشتم واقن ازوجودش مایه میزاره وهمینطورشماچون تمام دوستانم که باهاتون درس داشتن اززحمتاتتون برام گفتن خدا(منم جزوهاشونوگرفتم خوندم عاللللیییی بود)خیرتون بده.حالادیگه هیچکس تعجب نمیکنه که مابعدسالهابه یاداساتیدخوبمون هستیم چون دلیل داریم ایناحالاچنتادلیلش بودبقیشودیگه نمیگم.

از اینکه به یاد ما هستید و این همه با محبتتون ما رو شرمنده میکنید واقعا ممنونم... ایشالله که در ادامه هم بتونیم به همین صورت ادامه بدیم
باز هم ازتون به نمایندگی از اساتیدی که یاد کردید تشکر میکنم و همینطور از وقتی که گذاشتین و مطالبتونو عنوان کردین
شاد باشین و در پناه حق

fateme یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:33

OK man am movafegham ostadaye khobi Hastings shomaha

الناز یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 21:11

سلام.دانشجویی قدرشناس کاش اسم این استادارومیگفتی ماکه هنوزدانشگاهیم باهاشون درس برنمیداشتیم

دانشجوی قدرشناس چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:03

سلام.استادموبدی.زنجانی.مصطفی کلهر

farid یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:15 http://concrete-building.blogfa.com

سلام استاد خوب و مهربون خسته نباشید
ایشالا سال خیلی خوب و پر برکتی داشته باشین
خواستم عرض ادب کنم و بگم امیدوارم همیشه تو همه کارها موفق باشید
روز خوش استاد مهربونم

از اینکه به یاد ما هستید صمیمانه سپاسگزارم
شاد باشید و در پناه حق

نوید گروسی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:12

با سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی
طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق باشد استاد
استاد یه سوال داشتم شما در ضمینه سد سازی فعالیت دارین؟
پروژه های سد سازی اجرا کردین؟
چون یه پروژه به ما پیشنهاد شده اگه مایل بودین با من تماس بگیرین
از لطفتون ممنون میشم
09391296768

سلام بر نوید گروسی عزیز
طاعات شما هم قبول باشه ایشالله
ممنون از اینکه به یاد ما هستید
خیلی متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد