آدرس پایگاهی جهت تشخیص مقالات ISI از غیر ISI


در آدرس زیر می توانید مجلات معتبر ISI را از مجلات غیر معتبر که تحت اندکس ISI نیستند تشخیص دهید. ضریب تاثیر سال 2012 مجلات هم قید شده است.


http://www.iust.ac.ir/page.php?slct_pg_id=7088&sid=8&slc_lang=fa



نظرات 23 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:36

سلام- من دانشجوی کارشناسی ارشد توی دانشگاه بین المللی امام خمینی هستم- مدرک کاردانیم از اموزشکده شهید بابایی بود و وضعیتم زیاد جالب نبود(دو ترم مشروط شدم و اکثر نمره هام پایین بود)- کارشناسیمو از دانشگاه ازاد بویین زهرا با معدل 17 گرفتم- وضعیت ارشدم هم خوبه- به نظرتون بخوام به صورت حق التدرسی توی یه دانشگاه تدریس کنم به خاطر وضعیت کاردانیم با مشکل مواجه نمیشم؟
ممنون میشم کمکم کنید

salam vaghtetoon bekheir
mamoolan akharin madrake tahsili dar olaviat gharar dare
ishallah ke moshkeli nakhahid dasht
mamnoonam

[ بدون نام ] یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:40

سلام استادخوبین؟؟؟

قربان شما
خوبیم

فرید یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:37 http://www.concrete-building.blogfa.com

سلام استاد خوب هستید؟ببخشید استاد مزاحم میشم
2 تا سوال داشتم

1.میخواستم بدونم الان میخواستم ی درس 2 واحدی رو حذف کنم بعد ترم 4میشم24واحد میتونم بردارم یا نه؟

2.راستی استاد ظرفیت برای روزای شنبه و یکشنبه زیاد میشه؟

salam baradar farid
khahesh mikonam
age terme akharetoon bashe bale 24 vahed mitoonid bardarid yani age 24 vahed bardarid va hameye dars ha kolan pas she mitoonid vali age faghat 1 vahed bemoone dige nemisheee
dar morede soale dovometoon ham na tanha zarfiat ha ezafe nashod balke zahmat keshidim va 2 ta gorohhe shanbe ro hazf kardim vaghean daste golemoon dard nakone
albate mostahzarid dige shahid babai in karo kard va ma ham sai kardim kheili ziba hers bokhorim
mokhlesam

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43

با سلام- من کارشناسی ناپیوسته تکنولوژی عمران عمران دارم و همونطور که اطلاع دارید توی نظام مهندسی رشته ی ما رشته ی مرتبط با عمران محسوب میشه- به نظرتون اگه واسه ارشد سازه بخونم این مشکل حل میشه؟ و ایا ارزش داره فقط به خاط اینکه بتونم مهر نظام رو بگیرم سازه بخونم؟ممنون میشم کمک کنید

salamon alaikom va rahmatolah
khob avalan befarmaid ghasde edame tahsil darid ya faghat vase hale moshkel mikhaid arshad bekhoonid
dovom inke age ghasde edame darid be che grayeshi alaghemandid
be tore koli motaghedam tooye arshad bayad bar asase alaghatoon entekhab konid
age be hich grayeshi alaghe nadarid saze behtarin entekhabe chon achar faranse hast
mamnoonam

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:11

سلام قضیه این مشکله نظام مهندسی برایه بچه های تکنولوژی عمران عمران چیه؟؟؟؟؟؟؟من کلی نگران شدم

salam pasokh dade shod

فرید دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

ممنون استاد
بله خداروشکر تا الان همه درسارو پاس کردم
بعد استاد تابستون 6واحد کارورزی دارم ترم 4میتونم 24واحد بردارم؟کارورزی تاثیری در ترم بعد داره یا نه؟
شب خوبی داشته باشید
خداحافظ استاد

salam vaghtetoon bekheirtasavor mikonam 6 vahede karamoozie 2 ro edit konim va ehtemalan 6 vahed namoone
dar ayande moshakhas mishe
mamnoonam

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

سلام یعنی ماکه 4سال زحمت کشیدیم درس خوندیم نمیتونیم مره نظارت وطراحی بگیریم؟؟؟ترخداجوابموواضح بدین

salam nemidonam reshtaton chie vali age karshenasie napeivaste hastid nezarat va ejra ro mitoonid dashte bashid va faghat az tarahi khabari nist
mamnoonam

دانشجو سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:33

سلام-از اینکه همیشه جواب سوالاتم رو به خوبی میدید واقعا ازتون ممنونم- انسانهای بزرگواری مثل شما کم پیدا میشن- من درس مکانیک خاک کاردانی رو با شما پاس کردم- باور کنید همیشه دعاتون میکنم- راستشو بخواین خیلی علاقه دارم واسه ارشد بخونم ولی میترسم بخونم و بعدش نتونم جذب دانشگاه بشم(واسه تدریس)- به نظرتون دانشگاه تربیت مدرس قبول بشم میتونم امیدوار بشم که بعد از اتمام ارشد میتونم توی دانشگاه درس بدم؟

salam khahesh mikonam
bale age arshad ro tarbiat modares bekhoonid ishallah hameye daneshgah haye gheire entefai va hata azad mitonid tadris konid
ba tashakor

نوید گروسی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 http://www.concrete-building.blogfa.com

درود بر استاد عزیز و بزرگوار
استاد یه خواهش از شما داشتم اونم اینکه به دو لینک زیر تشریف ببرید و به صورت خیلی ساده بگین منظورش چیه؟ چون یه تصمیماتی برای آیندم گرفتم مسئله حیاتیه

http://www.tceo.ir/pdf/commision.pdf

http://mrud.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=9d72c670-1a89-4907-aa62-5a51480e74d3

با سپاس فراوان

ba salam
hozori sohbat shod
mamnoonam

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:36

سلام بالخره شمادانشجوی دکترای ازادین یادولتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام چطور مگه؟

[ بدون نام ] جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:44

خیلی مهمه که بدونیم ؟

چرا آخه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:54

خب دوسدارم بدونم چیه مگه

پردیس علم وصنعت گرایش ژئوتکنیک(خاک و پی) قبول شدم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:19

مبارکتون باشه

فدای شما

نوید گروسی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://www.concrete-building.blogfa.com

سلام استاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و قبولی عزاداری هاتون
یه سوال فنی امروز از سایت نظام مهندسی البرز یه بخشنامه دانلود کردم که در حد لالیگا خوشحال شدم این لینکشه فک کنم با این دیگه مشکل ما حله این برداشت من بود حالا نظر شما مهمتره

http://www.alborz-nezam.ir/Images/Uploads/1392-6-27-31821Oup%D8%A8%D8%AD%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.pdf

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:29

خوفی؟

قربان شما

امین شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 http://asheghf.abarblog.ir

سلام استاد خسته نباشید
استاد اولا اینکه در وبلاگتون راجع به زمین شناسی هیچ نمونه سوالی نیست
دوم اینکه خداوکیلی هرچی با بچه ها میخونیم باز قاطی میکنیم بیس سی تا کانی هستن یعنی همشونو باید ویزگی هاشونو بلد باشیم؟؟؟
یا توضیحات مربوط به سنگ هارو باید همشونو بخونیم؟؟خیلی شبیه هم هستن

سلام
شما هم خسته نباشین
در مورد کانی ها در همون حدی که در کلاس بحث شد کفایت میکنه
ممنونم

امین یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 http://asheghf.abarblog.ir

سلام
خدا عوضتون بده
اینطور که شما میگین خیلی خوب و راحتتره
ممنون

ساختمان بتنی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

با عرض سلام و خسته نباشید.
استاد بعضی از دانشجوها(کارهای عمومی) به برنامه ریزی امتحان دی ماه اعتراض داشتن و می خواستن که جای امتحان محاسبات فنی و اجرای بتنی عوض بشه استاد خواهش مندیم که تغییر ندهید.درس اجرای بتنی هم سختی خودش را دارد.البته کارهای عمومی ها فلزی دارن وما بتنی.
که درس اجرای بتنی خیلی سخت تر از فلزی میباشد.
با تشکر!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:14

سلام خوبین؟؟استاد1سوال ازخدمتتون داشتم غیره شماواستادعباسقلی هاکه دوره ارشددرعلم وصنعت بودین ازاساتیدعمرانی میتونین کسیوبهم معرفی کنین که کارشناسیشودانشگاه علم وصنعت خونده باشه؟

سلام وقتتون به خیر
نه متاسفانه تا اونجا که من میشناسم کسی کارشناسی رو علم و صنعت نبوده
ممنونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:10

خییییلی ممنون که جواباروانقدصبورانه میدین

خواهش میکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

سلام من پیروسوال این دوستمون واسم سوال پیش اومده!!پس شماواستادعباسقلی کجاخوندین؟؟؟یعنی میشه ماهم ارشدعلم وصنعت قبول شیم یافقط علم وصنعتیااونجقبول میشن!!

سلام
ما ارشد رو علم و صنعت بودیم
ان شاء الله شما هم قبول میشین
شاد باشید و در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

ن منظورم این بودشمادوتاکارشناسیتونوکجاخوندین؟؟خیلی دوست دارم استادخوبم

من دانشگاه مازندران و مهندس عباس قلی ها دانشگاه بین المللی امام خمینی.
قربان شما
زنده باشین

Dr.Majid Noori دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:55

salam ostad kheyli chakerim ye arzi dashtim khedmatetoon ostad chan vaght payam gozashtam javabamo nadadin in zamin shenasiye chan faslesh hazf shod ostad jalase akhar hozoor nadashtam too kelas nemidoonam mishe begin sepasgozarim az yariye sabzetan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد