نمرات معرفی به استاد مهندسی پی


نمرات معرفی به استاد مهندسی پی


90-5902         13.6

90-5937           12




نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:24

سلام هستاد دستتون درد نکنه نمرات نهاییه یا باید بره رو نمودار ؟ یا شاید رفته ؟ کاشکی از اول اینطوری سوال میدادید دیگه خسته نباشید

salam vaght bekheir

nomarate nahai hast

mamnoonam

سید حسن امجدی مهر شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

با سلام لطفا" در صورت امکان نسبت به نمره داده شده تجدید نظر فرمایید تامعدل کل زیر 15 نشود...باتشکر

salam vaght bekheir

motasefaneh hamoon rooze emtehan nomarat be amoozesh tahvil dade shod va emza shode

mamnoonam

[ بدون نام ] یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

سلام استاد پس چرا اینقدر دیر اعلام کردید ؟

salam

tasavoram in bood amoozesh hamoon rooz dakhele site vared karde va shoma mitonid nomarat ro bebinid

ke gooya intor nabood
mamnoonam

kazemi یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:21

salam.mamnoon az zahamateton

salam

khahesh mikonam
arezooye movafaghiat daram baratoon
ishallah hamishe shad bashid va dar panahe hagh

ba tashakor

حسین دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:22

سلام
خوبید
استاد من میخواستم نظر شما رو راجبه اینکه از بین موسسات البرز و دهخدا و پارسیان در حیطه آموزش بدید
میخوام بین این موسسات یکی رو واسه کارشناسی انتخاب کنم
باتشکر

salam mamnooam
dar morede soaletoon kheili a parsian khoob tarif nemikonan
chihai ke man shenidam chandan jaleb nist va behtare rooye dehkhoda va alborz fek konid
dehkhoda mazaiai dare mesle inke be lahaze sakht afzari va hata narm afzari ghavie
dar morede aborz etelate ziadi nadaram
midonam do se sali hast karshenasie omran avorde
mamnoonam

امجدی مهر دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

باسلام استاد از تمامی زحماتی که برایمان کشیدید از شما تشکر میکنیم

salam va khaste nabashid
khahesh mikonam
ba areooye movafaghiat baraye shoma
shad bashid

نازنین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:55 http://www.nazaninbs.blogfa.com

سلام من دقیقا نمیدونم این وبلاگ برای چه کسی هست ولی با نظراتی که اینجا خوندم حدس زدم برای یه استاد باشه من دانشجوی مهندسی آب وخاکم (کشاورزی) یه سوال میخواستم ازتون بپرسم اونم اینه که من میتونم برای ارشد مهندسی عمران گرایش خاک وپی بخونم درضمن بیشتر درسای مربوط به خاک ما بادرسای عمران رو داریم مثل فیزیک خاک مکانیک خاک بیولوژی خاک رسم فنی ونقشه کشی وغیره لطفا کمکم کنید

با سلام من روی رشته شما اشراف ندارم میدونم یکی از گرایش های کشاورزی به نام سازه های آبی هست که به عمران خیلی نزدیکه اما تصور نمیکنم گرایش شما خیلی به عمران نزدیک باشه بازم از دوستان دیگری که اطلاعات بیشتری دارند سوال کنید ممنونم

نازنین جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:38 http://www.nazaninbs.blogfa.com

سلام مجدد من برای ارشد میخوام یه رشته غیر از کشاورزی بخونم تو سایتهای دیگه رفتم گفتن میشه ارشد عمران شرکت کرد من به عمران خیلی علاقه دارم ومیخوام هرطور شده برای ارشد دانشگاه شریف یا تهران قبول بشم و دوست دارم رشته ای که میخونم عمران باشه تواناییشو در خودم میبینم ولی اگه نشه میخوام یه رشته خوب بخونم واز حالا شروع کنم وبهتر دیدم ازشما راهنمایی بگیرم وشما به من معرفی کنید از بس این مشاور و اون مشاور رفتمو ازمهندسای تازه کار نظر خواستم خسته شدم وازشما میخوام به عنوان یه استاد راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد