شبیه سازی باسخ دینامیکی سیستم خاک - شمع به کمک نرم افزار اباکوس


شبیه سازی باسخ دینامیکی سیستم خاک - شمع به کمک نرم افزار اباکوس

http://s2.picofile.com/file/7822973652/126526.pdf.html


42 صفحه

حجم فایل: 2.2 MB




نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:31

جهان سوم یعنی همین گیر یه استاد عقده ای افتادن بازم پاچه خواری میکنن

شادمهر یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:26 http://minimal.1shadmehr.com

جهان سوم تنها جائیه که استاد باید نمره بده.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:23

بی ادبا بس کنید دیگه این حرفا رو خوب میخواستید درس بخونید دیگه استاد ازت خیلی ممنونم حالشونو گرفتید

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32

این شادمهر هم صداش از جای گرم درمیادا.قبول شده میاد نظرهم میده.جان هرکی دوس داری اونایی رو که افتادن رو 9.5 بده دیگه.اه

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:31

اقای شادمهر شب دراز است و قلندر بیدار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:06

شادمهر و جند تای دیگه سوگلی های اقای دکتر ن دیگه همشونم قبول شدن به لطف اقای دکتر دوستان حق داره اینو بکه دیگه

شادمهر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 http://minimal.1shadmehr.com

بنده از همه عذر می خوام
خودم یه درس افتادم اخلاقیاتو زیر پا نذاشتم
بدون اسم هم دری وری ننوشتم ، شما که انقد مرد نیستی بدون اسم نظر می دی کسانی هستید که تو تاریکی می خواین حقتونو بگیرین.
اگر شمارو با این صدا می کنن دلیل نمی شه همه رو اینجوری صدا کنی.
بازم از دوستان عذر خواهی می کنم به شخصه هم از استاد هم تقاضای تجدید نظر کردم و لی شما برای من درخواست دادین؟؟
من فقط جواب بی ادبیا رو دادم و فکر نمی کردم تو این همه دانشجو نویسنده ها هم ورودی های خودم هستن
واقعا متاسفم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:54

خداوکیل چی رو افتادی؟بعدش من به شخصه هیچ پیغامی از جنابالی ندیدم که به استاد گفته باشی تجدیدنظر درنمرات بکنید.آره من ورودی خودتم. کسی هستم که واقعا فهمیدم تمام کارات چاپلوسی و خودتو بالاتر از دیگران میبینی هستی.منم واسه شما متاسفم.

موسوی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:59

سوگلی بودن عرضه میخواد استاد دمت گرم

شادمهر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:21 http://minimal.1shadmehr.com

والله نمی دونم مشکلت چیه؟؟
یه ترم نقشه برداری
یه ترم آز مصالح
این ترم هم مدیریت افتادم
مهندس بعدازاینِ باهوش ،گرچه جوابت خاموشیه و نباید جواب بدم ولی لیست اکسل مدیریت رو می تونی ببینی نمره منم می بینی اخر دانشجوییم 12 هست اینو که حفظی. خیال می کنی آسمون جر خورده تو افتادی پایین. تو مشکل داری. والله تو امثال تو معنی چاپلوسی رو خوب می دونید که سریع الارم می دین. وگرنه من که حرفی نزدم
مِن بعد هم جواب کسی که هنو مرد نی اسمشو بنویسه نمی دم و خودمو کوچیک نمی کنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42

شادمهر دوست عزیزم خودتو واسه کسی خراب میکنی که دوهفته رفته رتبه اول دکتری بگیره بعدشم امتحانا افتاده جلو بصورت ام پی تری درس داده و اون امتحان کذایی بعدشم ۱۴۰ دقیقه وقت گذاشته که اونم شده ۱۲۰ دقیقه مژده داده بالای ۷.۵ پاسن بازم دبه کرده و هزاران چیز دیگه الانم داره حال میکنه و بهمون میخنده و حز وافر میبره شادمهر جان شما خیلی بالایی قدرتو بدون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:34

استا حوصلتون سر نره همه جا ارومه

دانشجوی شما نیستم شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:56

با سلام
بنده دانشجوی حضرتعالی نیستم و در حال سرچ موضوعی بودم اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم
بنده هم دکترا خاک میخونم. طرز نمره دهی شما شدیدا بنده رو به فکر برده که ماهایی که دوران لیسانس دم از مشکل داشتن اساتیدمون میزدیم خودمون هم کم کم داریم مثل همون استاد ها میشیم.
5 تا کوییز 2 تا میانترم و یک پایان ترم که ماکزیمم کلاستون 7.5 از 10 گرفته خودش نشون میده حضرتعالی تا چه حد نمره گرا و سختگیر عمل کرده اید.
هیچ نمره ای برای تمرین و تحقیق و یا نمره کمکی برای پژوهش قرار نداده اید
ان شا اله رویه فوق رو تغییر بدین و دانشجو بیشتر از اینکه جزوه نویس باشه دانش جو بشه.
من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد