نمرات فاینال اجرای سازه های بتنی



نمرات


فاینال اجرای سازه های بتنی





نظرات 2 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:57 http://concrete-building.blogfa.com

سلام بر استاد عزیز
از لطفه شما ممنونم که به وبلاگ درویشی بنده سر زدید
به لطفه شما خوبم هستم احتمالا شما هم خوب هسید
بله منظورم رتبه اول شدن شما در رشته عمران ژئوتکنیک در مقطع دکترا بود
یه سوال استاد من می خوام تابستون واحد بر دارم و همانطور که می دونید یکی از درسام تکنولوژی بتونه که درس زمین شناسی پیش نیازشه اما هنوز نمرش رو سایت دانشگاه نیومده که بتونم مبلغ شهریه رو حساب کنم و چندتا از درساهم همینطور مونده اگه امکانش باشه می شه یه کمکی کنید که وضعیتم رو برای تابستون بدونم ممنون
سربلند و سرافراز باشید

خواهش میکنم
بله به زودی نمرات زمین شناسی اعلام میشه
و مشکلاتتون حل میشه
متشکرم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:56

salam
khubid
ostad nomarat rooye nemudar raft man chand shodam?
key elam mishe
in ye emtehano kheili kharab kardam
mer30

ba salam
be zoodi elam khahad shod
mamnoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد