نمرات میدترم مکانیک خاک رشته مهندسی ساختمان


نمرات میدترم مکانیک خاک    رشته مهندسی ساختمان



نفرات برترنمره از 100
سیامک احمدی60
سمیه ترکمانی60
شادی رازدار59
زهرا حجتی58
زینب توکلی56




نظرات 4 + ارسال نظر
soltani دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:30

salam
ostad khastam yadavari konam ke emtehane khak ro be dalile hamzamani ba emtehane mian terme pey barge sefid dadam va gharar shod emtehane payan term az 20 nomre bashe.
mamnon misham lahaz konid
(mohammad soltani 9017815953)

سلام برادر
قرار بود بعده اعلام نمرات یادآوری کنی
من حواس درستی ندارم
گرفتی که؟

mojtaba چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:36

سلام
خسته نباشید استاد
میخواستم بدونم کی نمرات مکانیک خاک و اعلام میکنید
من که امتحان پی و نتونستم بیام .
خدا آخرو عاقبتم و بخیر کنه.

mojtaba چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:56 http://www.banamid.com

سلام
استاد مارو قابل ندونستید جوابمونو بدید
متشکرم از شما لطف شما.

salam bar baradar sharif
javabetono dadam vali gooya hazf shod
arz shavad be hozoreton ishallah akhare hamin hafte nomarate khako pei elam mishe
mamnoonam

mojtaba پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:11

سلام
دستتون درد نکنه استاد
من گفتم شاید شاگرد تنبل بودم جوابمو ندادید
بازم ممنون
ایشااله همیشه موفق باشید.

che farmayeshie ghorban
khahesh mikonam
shad bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد