بارم نمرات فاینال مهندسی پی


بارم نمرات فاینال مهندسی پی


ظرفیت باربری پی سطحی ............................... 26 نمره

دیوارهای حائل.................................................27 نمره

شمع ها.........................................................24 نمره

گروه شمع.......................................................23 نمره


تعداد سوالات : 14 سوال

زمان امتحان: 140 دقیقه




نظرات 6 + ارسال نظر
موسوی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:03

سلام استاد عزیز
امتحان امروزومن رو هم دادیم هنوز نمرات شما وارد نشده.

سلام و وقت به خیر
ایشالله به زودی اعلام میشه
ممنونم

نوید گروسی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:10 http://www.concrete-building.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد عزیز
اولا از طرف بچه ها و خودم از شما بابت امتحان تشکر می کنم
دوما استاد امروز متاسفانه من موفق به دیدن شما نشدم و نامه ها رو به خانم طاهر خوانی دادم که به دست شما برسونن و به خانوم رضایی هم گفتم که دست خانوم طاهر خوانی هستن که ایشونم یادشون باشه که حتما به دست شما برسونن امید وارم دیر نشده باشه و من بابت این بدقولیم ببخشید
باسپاس فراوان
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید

خیلی ممنون از زحمتی که کشیدید
حتما ترتیب اثر داده میشه
با تشکر

شادمهر دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:11

استاد سلام

و علیکم السلام

موسوی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:31

سلام
استاد سلام ها معنی دارنآ

سلام

مگه سلامه بدون معنی هم داریم؟

ممد شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

salam ostad ,terme bad shoru shod shoma kamakan nomrehaye hata mid terme pey ro ham nazadid,payan term pish kesh,age barge haro gom kardid begid ma narahat nemishimaaaa.
movafagh bashid

salam vaght bekheir
ishallah dar avalin forsat nomarat elam khahad shod
mamnoon

soltani شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:56

سلام استاد
من این ترم پی وخاک رو با هم داشتم که فقط میان ترم پی رو امتحان دادم خواستم که پیرو صحبت های قبلی بگم که امتحان فاینال خاک رو از 20نمره تصحیح کنید.
ضمنا استاد رفتم تو سایت ماهان تصویر شما رو به عنوان رتبه ی یک ژیو تکنیک در مقطع دکترا زده بودواقعا تبریک میگم...........

ba salam
dar morede emtehan mamnon az tazakoreton
shoma too site mahan chi kar mikardi?
motshakeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد