نمرات مکانیک خاک کارشناسی مدیریت پروژه دانشگاه پیام نور


نمرات مکانیک خاک کارشناسی مدیریت پروژه دانشگاه پیام نور


نفرات برترنمره از 14
جواد نوروزی8.3
علیرضا عباسی7.3
زینب غدیری6.8
رضا پژمان6.7
لیدا صفربالی6.5
افسانه ولدی5.8





نظرات 13 + ارسال نظر
sepide یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:50

salam ostaaaaad!!!!!!!!!!!!khaste nabashiiiin!nomarate baghieie daneshjoiano key elaaam mikoninnnn?emruz classe amalimoon tamoom shod,ostad daste bala begirin khaheshan,mamnoon

با سلام
نمرات همه کلاس در لینک بالای جدول اعلام شده
با تشکر

mostafa پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:49

سلام استاد!سال نوتون مبارک!

mostafa پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:48

سلام استاد!دراینکه برگه هارودست بالاصحیح کردین شکی نیست!ولی سوالات استانداردنبود!ازنمره های بچه هامشخصه که سوالاسخت بوده!تازه میانترمم نگرفتین!نمره عملیم هجده ونیمه!اگه شمالطف کنیدسه ونیم به من بدین ممنون میشم! باتشکر

babak شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:17

با سلام وتبریک سال نو.استاد بخدا دانشگاه به اندازه کافی ما دانشجوهارو تحت فشارگذاشته وترم قبل هم کلاس رو بابی برنامگی برگزار کرد.ما ترم آخریم و باتوجه به این نمرات وباتوجه به برگزار نکردن کلاس مکانیک تا ترم بعد مشخص نمیشه تکلیف ما چی میشه.تورو خدا شما کمکمون کنید.

من اصلا متوجه نشدم
الان مشکل شما چی هست؟
کلاس مکانیک چیه؟
بیشتر توضیح بدید من متوجه مشکل شما بشم
ممنون

babak دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:32

باسلام.ببخشیدبابته گنگ بودن منظورم.استاددانشگاه پیام نور درس اصول مکانیک خاک رو دیگه تا ترم بعد ارائه نمیده.واگرما این درس رو بیفتیم تا ترم بعد باید صبرکنیم تا دانشگاه به ما اجازه بده این درس رو برداریم و دروسی که پیش نیازشون اصول مکانیک خاک هست هم دو ترم بعد ارائه میشه.این یعنی ما سه ترم از فارغ التحصیلی عقب می مونیم.تورو خدا کمکون کنید تا حتی شده همه با 10 پاس کنیم.

babak دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:41

استاد تور خدا کمک کنید همه قبول شن حتی شده با 9.5.پیام نور 9.5 رو هم قبول میکنه.

888424 دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:50

سلام استاد
خسته نباشید
عیدتون مبارک
استاد من فقط خواهش میکتم تا جایی که امکان داره نمره ها رو بالا ببرید من تا 3.85 نگیرم قبول نمیشم و در ضمن اگرم بیفتم یک تا دو ترم عقب می افتم چون اولا حذف و اضافه تموم شده دوما اصلا پیام نور این ترم اصول مکانیک خاک ارائه نداده . من الان ترم 8 هستم اگه قبول نشم حسابی عقب می افتم . خواهش میکنم هرکاری از دستتون بر میاد انجام بدید .

reza سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:06

با سلام و احترام. استاد کی نمراتنهایی ما مشخص میشه؟استادکمکمون کنید

888040 چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:42

با سلام و احترام.

استاد خواهش میکنم کمک کنید من هم قبول شم . ترم آخرم.باید3.5 بشم قبول شم.تورو خدا.درسته 2.5 زیاده که بهم اضاف کنید اما بخدا اگه بیفتم هیچ امیدی واسه این 25 واحدمونده ندارم چون باید ترم منتظر بمونم تادروس ارئه بشه.کمک کنید خواهشن.

۸۸۷۸۵۲ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:55

سلام خسته نباشید استاد توروخدا من از شهرستان تاکستان میام به خدا رفت و امد برام سخته یه بارم افتادم متاهلم توروخدا ترم هشتم اخرم دانشگاه ترم بعد این درسا ارائه میده عقب می افتم قبولم کنید توروخدا

۸۸۷۸۵۲ چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01

سلام خسته نباشید توروخدا استاد منا قبول کنید به خدا از تاکستان میام رفت و امد سخته برام یه بارم افتادم این درسا توروخدا متاهلم ترم ۸ترمه اخرمه ترم بعد این درسا ترم بعد ارائه میدم عقب میافتم توروخدا قبولم کنید

۸۸۸۰۴۰ جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:30

با سلام و تقدیم احترام. استاد تورو خدا کمک کنیدهمه قبول شن.استاد من 0.9 شدم اگه شما 2.5 نمره لطف کنید اضاف کنید با9.5 قبول میشم.استاد خواهش میکنم کمک کنید بهم.

888040 شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:37

سلام استاد.استاد شما که لطف کردید به همه کمک کردید ولی باز با این نمرات نزدیک به 11 نفر میفتن.استاد تورو خدا کمک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد