نمرات امتحان فاینال مکانیک خاک 2 رشته مهندسی ساختمان


نمرات امتحان فاینال مکانیک خاک 2 رشته مهندسی ساختمان


تعداد دانشجو: 33 نفر

تعداد غایب: 6 نفر


میانگین نمرات: 29.41



نظرات 6 + ارسال نظر
احدی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:41

سلام استاد-خسته نباشید- استاد فقط خواستم خدمتتون یاد اوری کنم نمره میان ترم خاک رو هم مثل پی ضریب 2 حساب کنید-با تشکر

ممنون از یادآوریتون

سعید شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:46

سلام استاد گرامی خسته نباشید.میخواستم بدونم نمره ها کی روی نمودار میره ؟ بعد استاد بفرمایید که این بنده حقیر این درس رو پاس کرده ام یا؟(سعید شهابی)

شما هم خسته نباشید
حدود یکی دو ساعت دیگه نمرات نهایی میشه
هنوز معلوم نیست

علی جعفری شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:10

سلام استاد خسته نباشید ببخشید یه خواهش داشتم اگه امکان داشته باشه خواهشن به من یه نمره پاسی واسه درس ریاضی عمومی بدین چون این درس پیشنیاز 3 درس مهم دیگه ست
در ضمن روز قبل امتحان یه مشکل خانوادگی پیش اومد که نتونستم خوب درس بخونم و هم خوب امتحان بدم امید وارم کمکم کنید معدلم خیلی میاد پایین استاد
ممنون

نوید گروسی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 http://www.concerete-building.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید یه جسارت کوچیک داشتم می دونم نباید بگم اما می گم استاد خداییش من خوب خوندم اما سر جلسه امتحان همش یادم رفت، فکر کنم از زیاد خوندن بود خواهشا اگه امکانش باشه یه لطف خیلی بزرگ در حق بنده حقیر انجام بدین اونم اینکه یه نمره پاسی برای درس زمین شناسی بدین چون همه ی نمره هام 17 ،18 ،19
این یدونه معدلمو خراب می کنه
ممنون می شم استاد

سید محمد دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

سلام استاد
خسته نباشید.

شما هم خسته نباشید
ممنون از محبتتون

محمد کاظمی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 19:04

سلام استاد عزیزتر از جان.
امیدوارم حالتون خیلی خیلی خوب باشه.
استاد می دونم اشکال و ایراد از درس خوندن من بوده ولی به قول معروف در نومیدی بسی امید است.حالا این شاگرد کمترین چشم امید به لطف شما دارم.
استاد به خدا من درسهامو پاس کردم و اکثر نمره هام بالاست.استاد درس شما پیشنیاز ۳ درس ترم بعده.
خواهشا کمک کنید این درسم پاس شه.
استاد به خدا اون ۲ تا کوئیزی که سر کلاس گرفتید سر یکیشون سرما خورده بودم به خدا سر امتحان بعدی هم به بچه ها زنگ زدم چند بار تاکید کردم اساتید چیزی نگفتن؟گفتن نه به خدا.کسی نگفت کوئیز داریم و به دو نفر گفتم جزوه بیارید بنویسم درس این جلسه رو گفتن که باشه ولی یادشون رفته بود بیارن.جزوه نداشتم برای امتحان.اگه یادنون باشه اولین نفر برگمو دادم.
شما به بزرگواری خودتون اینجانب رو عفو کنید ومرا خواهشا پاس کنید.
استاد من شما رو خیلی دوست دارم امیدوارم من هم در قلب شما جایی داشته باشم.
امیدوارم من رو مورد لطف خودتون قرار بدید و این تک درس منو پاس کنید.
ممنون میشم استاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد