نمرات خام ریاضیات عمومی کاردانی عمران


نمرات خام ریاضیات عمومی کاردانی عمران   



نظرات 9 + ارسال نظر
المیرا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

همه درسها اومد جززززززززززززززززززززززززز...

reza پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:54

salam vaghean tuye omram enghadr sare kar nabudam,nomrehaye khak fekr konam enghadr bade ke ostad hata nemikhad tu site bezane,mitarse ke mabada sang kub konim, eyb nadare ostASD BEZANID.

قثظش پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:56

salam vaghean tuye omram enghadr sare kar nabudam,nomrehaye khak fekr konam enghadr bade ke ostad hata nemikhad tu site bezane,mitarse ke mabada sang kub konim, eyb nadare ostASD BEZANID.

نوید گروسی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 http://www.concerete-building.blogfa.com

سلام استاد خسته نباشید ببخشید مزهحم می شم یه سوال دارم چرا هنوز نمره ها رو سایت دانشگاه نیومده آخه ما فردا انتخاب واحد داریم چی کار کنیم خواهشن یه کمکی بکنید همه بچه ها استرس گرفتن
ممنون استاد

سلام علیکم برادر گروسی
ایشالله فردا صبح راس ساعت 8 نمرات رو درون سایت خواهید دید.
با تشکر

مصطفی مهرنیا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:21

سلام استاد.خوبین؟معذرت میخام تصورمن ازنمره ی خام ریاضی که بهم دادین یه مقداربیشتربود.استادمیشه خواهش کنم یه تجدیدنظرروبرگه ی من داشته باشین؟ممنون میشم

سلام وقت شما بخیر
ریاضی رو هم پاس کردین
نیازی به تجدید نظر به برگه نیست
نمره خام 6 پاسه

علی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 http://www.khaak.blogsky.com/

جزززززززززززز مکانیک خاک

اومد آقا

حامد علیمرادی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:31

باعرض سلام و خسته نباشید
استاد من یذره دیر جنبیدم ظرفیت کلاسای
تکنولوژی بتون و نقشه برداری پر شد الان باید چیکار کنم؟ شما میتونید واسه من کاری کنید؟
این ادرس ایمیلمه
hamedalimoradi9864@yahoo.com
لطفا جواب بدید

سلام علکم بر ریاضی دان کبیر

فک کنم واسه حذف و اضافه بشه یه کارایی کرد
احتمالا بچه هایی که زمین رو افتادن امروز تکنولوژی بتن برداشتن که باید حذف کنن.
اگه ظرفیت خالی نشد با من در تماس باش تا ببینیم چن تا از بچه ها بر نداشتن. براتون گروه جدید ارائه کنیم.

حامد علیمرادی شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

ممنون استاد از راه دور دست بوسم
(ریاضی دان کبیرم خوب اومدی استاد،کلی در پوست خودم نمیگنجم ;-) )

زنده باشی جوون
به امید دیار ای در پوست نگنجیده

مصطفی مهرنیا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:40

سلام استاد.خوبین؟وقتتون بخیر.میخواستم راجب یکی ازاساتیدباشماصحبت کنم.متاسفانه ایشون نمره ی ریاضی پیش به من 9 دادن درحالی ک فکرنمیکنم حق من 9 باشه.اعتراض هم زدم اما بدون هیچ بررسی اعتراض منورد کردن.میشه خواهش کنم شماکمکم کنین؟یعنی من دوباره بایدسرکلاس ریاضی پیش بشینم؟
اگه لطف کنین منوراهنمایی کنین ممنون میشم.روز خوبی داشته باشین باتشکر

salam vaght be kheir
tasavor nemikonam in ghazie be man marboot beshe
motsakeram

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد