نمرات برتر امتحان فاینال ریاضیات عمومی کاردانی عمران


نفرات برتر نمره از 100
حامد علیمرادی80
امیر محمودیان62
نویدگروسی53



نمرات امتحان فاینال ریاضیات عمومی کاردانی عمران


میانگین نمرات: 28.54

تعداد غایب: 3 نفر



نظرات 5 + ارسال نظر
حامد علیمرادی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:56

سلام و خسته نباشید
اولا ک استاد امتحان خیلی سخت بود
دوما استاد خب اسم منو نمیزدی اونجا خب ریا میشه منم که کم رووووو

ای وای!!!

noori شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:18

با سلام و صلوات خدمت استاد باحالمون اولا این که استاد خیلی i love you دوما که استاد من ریاضی قبول شدم ولی این زمین شناسی رو افتادم خب زمینوقبول میکردین دیگه خدایی استاد انصافه؟ یا نکنه استاد دلتون برامون تنگ میشه میخواین ترم بعد زمین شناسی از دوبارو منو ببینید میدونم استاد مام دوست داریم

سلمکم الله بالخیر و العافیه
زدی سر خال برادر
کلاس زمین شناسی بدون آقای نوری که صفایی نداره
گفتم دور هم باشیم

noori شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:54

ما چاکرتیم استاد

NOORI یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:46

salam ostad ostad bichare shodam nemitoonam entekhab vahed konam 15om yani hamin emrooz shahriyamo rikhtam ta 16om zamane entekhab vahede vali man mikham entekhab vahed konam mige be dalile adame ra.ayate zaman bandi mojaz nistam zarfiyataram zade 0 ostad chika konam narahatam khahesh mikonam rahnamayi konin ostad

با سلام حضور شما
تصور میکنم برای هر ورودی مثلا عمران 91 روزها و دفعات مشخصی برای انتخاب واحد وجود داره و اگه توی اون تاریخ انتخاب واحد نکنید دچار مشکل میشید.

علی جعفری چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:48

استاد سلام خسته نباشید.استاد خواهشن جواب بدید.استاد ایندم همچیم تو دستای شماس.خداوکیلی اگه مشکل خانوادگی برام پیش نمیومد انقد شمارو اذیت نمی کردم.استاد میشه یه لطفی کنید یه بزرگواری کنید تا ریاضیرو پاس شم ۹شدم ۱ نمره میخوام اگه میشه این لطفو در حقم بکنید اگه پاس نشم همهچیم بهم میریزه.ممنون استاد

با سلام حضور شما
متاسفانه امکان پاسی برای شما وجود نداره. با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد