نمرات فاینال زمین شناسی کاردانی عمران گروه اول و دوم


نمرات فاینال زمین شناسی کاردانی عمران   گروه اول



نمرات فاینال زمین شناسی کاردانی عمران  گروه دوم



میانگین گروه اول: 46.46

میانگین گروه دوم: 47.57


تعداد دانشجویان دو گروه : 86 نفر

تعداد غایب: 4 نفر



نفرات برتر دو گروهنمرات از 100
میثم محمدی83
انسیه سعیدی78
حمیدرضا رضایی76
امیر سعیدی76
امیرمحمودیان 74
پروانه پالیزگیر74
علی محمدخانی72




نظرات 5 + ارسال نظر
محمد کاظمی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:15

سلام استاد شبتون بخیر امیدارم تو این شب مبارک به همه ی خواسته هاتون برسید
استاد چه خبر؟

سلام آقای کاظمی
شب شما هم به خیر
من هم خدمتتون تبریک میگم
ایشا لله شما هم به همه خواسته هاتون برسین و زندگی زیبایی داشته باشین
شاد باشید

نوید گروسی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:10 http://www.concerete-building.blogfa.com

با سلام خدمت شما استاد گرامی
استاد ببخشید می خواستم چند لحظه وقت گرانبهاتون رو بگیرم چندتا سوال داشتم:
1)استاد چرا نمره مید ترم اول گروه اول همراه فاینالشونه برای ما نیست یعنی مید ترم اول مارو حساب نکردید؟
2)نمره هارو زیر نمودار بردید بعد این نمره ها بدست اومده یا نه؟
3)استاد ایمیلم با موضوع U-BOOT بهتون رسید یا نه؟بالاخره یه قولی به شما داده بودم باید عمل می کردم دیگه
4)ما همین نمره هارو در پروفایلمون می بینیم یا نه؟
استاد ایکاش اگه امکان داشت و وقت داشتید نمره هارو از بیستم می زاشتید تا بهتر می فهمیدیم خوب بود
استاد جسارت بنده حقیر رو ببخشید گفتم تا این سوالارو نپرسم شب خوابم نمی بره
با سپاس فراوان از شما استاد بزرگ وار ممنون که وقت گرانبهاتون رو به من دادید به امید دیدار در ترم بعد با درس جدید با یه استاد عالی چی می شه نور الا نور می شه

سلام آقای گروسی
وقت شما هم به خیر
مید ترم اول شما لحاظ میشه فقط فایل اکسل اون مدلی بود
این نمره فقط نمره امتحان فایناله و هنوز جمع و ضرب نمرات انجام نشده
بله ایمیل شما بدستم رسید بسیار تشکر میکنم
شما نمره دیگری رو که حاصل جمع میدترم فاینال و کوئیز ها و اندکی ارفاق هست رو در پروفایلتون میبینید
از لطفتون خیلی سپاسگزارم
شاد باشید

طبیب زاده سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://فقط مشروط نشم و نمره مرز قبولی ر

با سلام و خسته نباشی خدمت شما استاد گرامی.من این ترم زمین شناسی رو قبول نمیشم امیدوارم با مساعدت شما

فاطمه خزایی پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:55

سلام استاد ممنون که به خواستمون رسیدگی کردید.واقعا خدا قوت
متشکرم
فاطمه خزایی

خواهش میکنم

مصطفی مهرنیا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:29

باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت استادگرامی.
استادنمره ی خام زمین شناسی من 9.60.امیدوارم با مساعدت شما بتونم پاس کنم.باتشکر

نمره 9.6 پاسه آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد