سوالات فاینال مکانیک خاک2 رشته مهندسی ساختمان


سوالات فاینال مکانیک خاک2   رشته مهندسی ساختمان    بهمن 91





نظرات 8 + ارسال نظر
المیرا پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:26

خیلی سخت بود. همه سوالهای کنکور ارشد بود مخصوصا سال 83

salam
khaste nabashid
dar morede sakht boodan kheili bahatoon movafegh nistam
mamnoonam

المیرا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:35

ostaaaaad shenide boodim k zod nomreharo roo site mizarin montazrerim kaste ham nabashid

سلام علیکم و رحمه الله
والله اون ماله جوونیامون بود
الان دیگه پیر مرد شدیم

الان در حال تصحیح اوراقی هستم که از شما جلوتر بودن
حدودا یک هفته دیگه نمرات فاینال شما احتمالا اعلام میشه

شما هم خسته نباشید

علیرضا احدی شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:10

سلام استاد.خسته نباشید.

پرسپولیس هم که نبرد شما برگه هامونو زود تصحیح کنید

البته مستحضرید که مبنای پاس شدن درس مکانیک خاک پرسپولیسی بودن و مبنای افتادن درس هم استقلالی بودن دوستان هست .

المیرا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:05

ان شاالله که روو سفید میشیم

ایشالله

احدی یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:32

100 البته استاد. بنده خودم لیدر پرسپولیس هستم

آورین
آورین

ali یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 17:52

استاد هفته بعد انتخاب واحد
مارو تو انتخابامون کمک کنید

خواهش میکنم
در خدمتیم

[ بدون نام ] شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:41

با سلام ، با تشکر جواب سوالات را لطفا ضمیمه فرمایید.

سلام متاسفانه الان فرصت چنین کاری رو ندارم. در اولین فرصت این کارو میکنم. ممنون.

محمد خدابنده لو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:08 http://Gravatar.com

سلام استاد.خسته نباشید.میشه خواهش کنم که جواب امحتانات مید۱ مید۲ و فاینال ترم قبل رو بزنید.باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد