نمرات نهایی مهندسی پی رشته مهندسی ساختمان


 عزیزانی که نمره خامشان بزرگتر یا مساوی 7.3 (هفت و سه دهم باشد) درس مهندسی پی را پاس کرده اند. برای بدست آوردن نمره نهایی خود می توانید از ضابطه نمودار زیر بهره بگیرید.


الف. عزیزانی که نمره خامشان کمتر از 10.5 باشد نمره نهایی شان از ضابطه نمودار زیر پیروی خواهد کرد.

y=(13.7x)0.5


که در آن x نمره خام و y  نمره نهایی مندرج در سایت خواهد بود.


ب. عزیزانی که نمره نهایی شان بزرگتر یا مساوی 10.5 باشد به نمره خامشان 1.5 نمره اضافه خواهد شد.

y=x+1.5


که x و y مطابق تعریف بالاست.


ج. برای عزیزانی که در هر دو میدترم حاضر بوده باشند کف نمره 7 خواهد بود و نمره کمتر از 7 به این عزیزان داده نخواهد شد. به عبارتی اگر نمره پس از رفتن روی نمودار کمتر از 7 باشد نمره مندرج در کارنامه 7 خواهد بود.


نفرات برترنمره نهایی از 20
مینا استواری14.7
زهرا استواری14.2
علی سبزپوشان12.8
محمد حشمدار12.4
نازان زارعی12



نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا احدی سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

با کمال تشکر. لطف بزرگی کردید.بازم ممنون

خواهش میکنم
شاد باشید

سعید دهقان پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:21

سلام مهندس شعاری بابت زحماتتون تشکر می‌کنم

جناب مهندس شعاری با توجه به اینکه اینجانب مشکل معدل دارم و بعد رد کردن نمره کار خاصی‌ نمی‌شه کرد (اگه براتون مقدور هست ) یه کمکی‌ به اینجانب بکنید تا بالای ۱۲ برسم

ممنون

با سلام حضور شما جناب دهقان

من هم به خاطر زحماتی که برای درس مهندسی پی کشیدید تشکر میکنم
بسیار خوب
من نمره مهندسی پی شما رو 12 رد خواهم کرد
امیدوارم که با این نمره مشکلتون حل بشه

با تشکر

محمد حشمدار پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 http://senjium.persianblog.ir

ممنون...از تمامی زحمات...

خواهش میکنم
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد