نمرات فاینال مهندسی پی رشته مهندسی ساختمان


نمرات فاینال مهندسی پی رشته مهندسی ساختمان



میانگین نمرات: 38.6


تعداد دانشجو: 24 نفر

تعداد غایب: 4 نفر


لطفا حداکثر ظرف 48 ساعت درخواست بررسی مجدد را اعلام کنید.




نظرات 3 + ارسال نظر
نسیم میرزاپور شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:28

سلام استاد.اگه امکانش هست بگید نمرههارو چجوری میخواید حساب کنید.اگه مثل ترم قبل نمودار خاصی داره بگید که چجوری انجام بدیم.با تشکر

سلمکم الله بالخیر و العافیه
و اما در مورد نمره ها
الان نمودار رو نمی تونم تعریف کنم چون باید کوئیز ها رو کامل تصحیح کنم و نمره خامتون بدست بیاد
پس از بدست آمدن نمرات خام کلاس و میانگین نمرات خام در مورد نمودار هم تصمیم میگیرم
ولی اگه میخواهید بدانید که نمره خودتان چند میشه ایشالله اگه خدا بخواد درس رو پاس می کنید.
با تشکر

علیرضا احدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:24

با عرض سلام وخسته نباشید- استاد لطفا اگربراتون مقدوره برگه ی بنده رو مجددا تصحیح کنید- به نظرم بیشتر از این مقدار می شدم. من خیلی رو پاس شدن این درس امید داشتم.لطفا اگر ممکنه نمره هرسوال رو بهم بگید.ممنونم.

با سلام حضور شما
نمره قبلیتون مجددا تایید شد
نمرات شما:
سوال 1: 20 نمره
سوال 2: صفر
سوال 3: 4 نمره
سوال 4: صفر
سوال 5: 8 نمره
سوال 6: 5 نمره
سوال 7: 7 نمره
مجموعاً: 44
متشکرم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:50

ممنون استاد-فقط استاد همونطور که گفتید لطفا نمره میدترم روبا ضریب 2 برای نمره نهاییم حساب کنید.چون درس خاک رو هم با شما دارم.با سپاس

بله حتما
ممنون از یادآوریتون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد