سوال و پاسخ مید ترم اول مهندسی پی رشته مهندسی ساختمان


سوال و پاسخ مید ترم اول مهندسی پی رشته مهندسی ساختمان


آبان 91



نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:27

سلام.انصافا راست میگه استاد می فهمم بیچاره چی میگه چون منم همونجا دارم درس میخونم دیونمون کردن
آخه کارگاه آرماتور بندی چیه من خودم ۵ ساله آرماتور بندم بعد میام کارگاه طرف میگه کارت خیلی خوبه بعد آخر ترم میده ۱۴ میگم چرا آخه بر میگرده میگه من بیشتر از ۱۵ تاحالا به کسی ندادم آخه این چه وعضشه به خاطر همین درس ۳واحدی مشروط شدم جالب اینه که طرف هنوز نمیدونه خم ۱۳۵چیه بعد میاد نمره به من که کارم اینه نمیده استاد منم برات سر نماز دعا ویژه کردم امیدوارم شما هم منو اون دوستم رو از دعا فراموش نکنید

سلام حضور شما
درک میکنم چی میگید. بعضی اوقات توپ درست تو زمین نمی چرخه دیگه. متاسفانه وقتی هم که دانشجو باشی کاری نمیتونی بکنی.

امیدوارم این مقطع رو هر چه زودتر تموم کنید و برید سراغ کارشناسی.

التماس دعا داریم خیلی شدید. به خصوص تو این روزها. مردونه اگه یادی از ما نکنید بی معرفتیه.

ما هم چشم اگه قابل بودیم به روی دیده
شاد باشید و در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد