تمرین های سری اول ریاضی عمومی - حد و پیوستگی


تمرین های سری اول ریاضی عمومی - حد و پیوستگی


به تاریخ تحویل توجه کنید.



نظرات 2 + ارسال نظر
میرزاپور شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:29

سلام استاد.برای امتحان پی شناسایی تحتالارضی تا اخر بخونیم؟

با سلام و خسته نباشید

تا انتهای مبحث عمق گمانه مطالعه بفرمایید کفایت میکنه

شاد باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:54

هی استاد یادش بخیر دیگه تو دانشگاه ما نیستی
بمب روحیه از وقتی رفتین دانشگاه خیلی خشک شده دیگه کسی حاله ما جوونارو درک نمیکنه حبیبی پدرمونو دراورده عین بچه ها تمرین درخانه میده خلاصه خیلی دوست داشتیم شمارو و همیشه به یادتیم نخند استاد واقعا ما چه گناهی کردیم دانشگاه دولتی قبول شدیم پسره راست راست تو خیابون میگرده کلاس گیتارشو میره آخرش میاد تو غیرانتفایی کسی که دیپلمشو به زور گرفته نمره الفم میشه بعد ما که۴روز دانشگاهیم ۳روزه بعدشم سرکار اما بااین وجود عین خر میخونیم آخرش مشروطم میشیم آخه این حقه استاده نمره طرفو که شده ۲میده۹/۷۵بعد ماکه شدیم ۱۳نمیده۱۴که مشروط نشم میگم چرا میگه اون افتاده۲ با۹/۷۵فرقی به حالش نداره انقدر نفهمه که نمیفهمه چقدر معدله شو برده بالا دلم خیلی پره دارم گریه میکنم منی که رتبه۶۰کنکور شدم دارم اینجا له میشم استاد برام دعا کن به سلامت این ترمو بگذرونم

اشک ما رد در آوردی مومن
متوجم چی میگی
ولی چیزه ارزشمند همواره ارزششو داره
قدر مهندس حبیبی رو هم بدونین که خیلی گله
دعا که چشم
شما هم ما رو دعا کنین بطور ویژه
خیلی ملتمس دعا هستم

شاد باشید
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد