نمرات فاینال مکانیک خاک کاردانی عمران - دارالفنون


نمرات فاینال مکانیک خاک کاردانی عمران - دارالفنون


لطفا حداکثر تا 24 ساعت درخواست بررسی مجدد خود را اعلام کنید.



نظرات 4 + ارسال نظر
مجید یکه فلاح جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:41

سلام . خسته نباشید
من چند بار براتون پیام گذاشتم که میدترم دوم سر جلسه بودم . امتحان دادم . ولی شما غیبت رد کردید . میدترم اول نمره اول کلاس بودم . اگه ایجوری باشه با توجه به نمره فاینال و ترم ۷ بودنم فقط به خاطر درس شما به مشکل میخورم . با این شرایط احتمالا زیر نمودارم نمیرم و نمره پایین میگیرم . اگه این درس نمره بیارم فقط ریاضی میمونه که معرفی به استاد. وگرنه احتمال داره به خاطر یه درس نتونم مدرک بگیرم .
خوهشا اولا میدترم دوم و دوما یه بازنگری در نمره داشته باشید.
ممنون و سپاسگذار

با سلام حضور شما
بله - کامنت های چند باره شما رو دیدم.
اما چون در جایی کامنت میذاشتید که امکان پاسخگویی نیست نمیتونستم پاسختونو بدم.
نمره میدترم دوم شما صفر شد. نمره فاینالتون هم که همون تایید شد.
ممنونم.

89113212022 جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:08

سلام استاد.خسته نباشید.میخواستم بپرسم که فرمول به دست آوردن نمره ها به چه صورتی میباشد.تشکر.

سلام و وقت به خیر
نمرات رو بزودی اعلام میکنم.
ممنونم.

مرتضی بابایی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:49

سلام استاد نماز روزه هاتون قبول درگاه حق استاد ان شاء الله این ترم پاس میشه نا امیدم نکنید با تشکر

سلام و خسته نباشید
نمرات اعلام شد و شما پاس شدید.
ممنونم.

محسن نصری یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02

با سلام استاد من دو ترمه دارم این درسو با نمره ۸ میفتم تو رو خدا منو قبول کنید.خواهش میکنم من دارم مشروط میشم به دلیل مشکلاتی که داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد