نمرات برتر نهایی درس مکانیک خاک و مهندسی پی


نفرات برتر ................................................................ نمره از 20


(1) محسن تجلی                                                             16.7

(2) گیتا عزیزی                                                                 14.7

(3) هادی یوسفی                                                             14.6

(4) حسین رشیدی                                                            14.2

(5) حوریه یوسفی                                                             14.0

(6) عماد شیبانی                                                              13.5

(7) محسن کبیری                                                              13.4

(8) مهدی رستمی                                                             13.1



نظرات 10 + ارسال نظر
horiya yosefi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:07

khaste nabashin.age momken hast barge man ham 1 bar dige bebinid.man 2ta barge dashtam.mamnoon az zahamateton

شما هم خسته نباشین
برگتون رو دیدم برگه دوم هم تصحیح شده به طور کامل.
انصافا تصور میکنم توی سواله 4 به جای 8 نمره که گرفتید، 6 نمره منطقی تر بود . به این دلیل که توی دایره مور نقطه تماس پوش گسیختگی و دایره رو درست شناسایی نکردید لذا براش فی در نظر گرفتید و به طور پارامتری و و با فی حل کردید و از سینوس و کسینوس استفاده کردید در حالیکه اساسا فی صفر بود و نیازی به این موارد نبود.
در هر صورت نمره پیشینتون تایید میشه و تغییری داده نخواهد شد.
متشکرم.

horiya yosefi سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:11

khaste nabashin.man fi ro 0 dar nazar gereftam va posh gosikhtegi o az 0 shoro kardam.

محسن تجلی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

با سلام و تشکر از زحماتتان.امیدوارم در آینده باز هم باهم کلاس داشته باشیم و شما فقط در رشته تخصصییتان درس برندارید!از اینکه اون سوالرم کم کردید و بیخیال نشدید هم ممنون!!ولی خوب به همه ۱.۷ میدادیدم عالی میشد.باتشکر

سلام آقای تجلی
وقت شما به خیر
من هم از شما تشکر میکنم که در طول ترم همواره نمراتتون بهترین بود.
شاد باشید.

besharti چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34

salam ostad.vaght bekheyr.darkhast tashihe mojadade barge emtehane faynal ro dashtam.ba tashakor

باسلام
نمره شما ۱ نمره افزایش پیدا کرد.
ممنونم.

horiya yosefi چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:43

salam ostad.man na harfi az nomre zadam ke be man bedin na harf shagerd avali ke on jori bardasht kardin va javab dadin.

سلام من که حرفه بدی نزدم
تازه خوشحالم میشم بچه های تاپه کلاس برای نمره چونه میزنن

یاده دانشجویی خودم افتادم... نمره مهندسی ترافیک همه پایین بود و همه داشتن برای پاسی با استاد کلنجار میرفتن بعد من رفتم گفتم استاد نمره همه رو به بالا گرد کردین نمره ما رو به پایین؟
گفتن: نمره شما چنده؟ گفتم 172 ( از 200 نمره)
باید میداد 17.25 داده بود 17
یعنی قضیه شما با بقیه متفاوته و این خیلی هم خوبه
اوکی؟

۲۵۴ چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:10

ok.mamnoon az toziheton.shad bashin

رحیم بابایی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:43

سلام استاد خواهشا اگه میشه یه باره دیگه برگه منو تصحیص کنید.

با سلام و خسته نباشید حضور شما
متاسفانه نمره قبلی شما تایید شد.
ممنونم.

narahat یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11

salam man yeki az shoma nemigzaram shoma be nomereye 2 kelas dadin8 be man ke 19.1 shodam 20 nadadin akhe in ensafe midonin to moadel cheghadr tasir dasht .i'm sorri for you

سلام علیکم و رحمه الله
نمره خام شما حدود 1.5 نمره افزایش پیدا کرد و به 19.1 رسید.
به عبارتی 19.1 با ارفاق هست.
متشکرم.

۹۰۱۷۲۳۹۲۳۸ دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:17

استاد خسته نباشید . ببخشید بعد از اینکه پاسخ ها رو گذاشتید متوجه شدم نمرم حداقل ۷۰ می شد . من خیلی نا مرتب و جا به جا نوشتم اگه امکانش باشه ممنون می شم برگم دوباره نگاه کنید . ببخشید ..............

سلام وقت به خیر
متاسفانه دیروز صبح برگه ها رو به آموزش تحویل دادم.
ببخشید.
ممنونم.

۹۰۱۷۲۳۹۲۳۸ سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:54

ایرادی نداره . مهم نیست
به خاطر همه زحمتاتون مرسی

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد