نمرات نهایی درس مکانیک خاک و مهندسی پی رشته مهندسی عمران


عزیزانی که نمره خامشان از 20 برابر یا بیشتر از 8.3 (هشت و سه دهم) باشد درس مکانیک خاک و مهندسی پی را پاس کرده اند. برای بدست آوردن نمره نهایی خود: (نمره خام در ستون سمت راست و با رنگ سبز مشخص شده است)


الف. اگر نمره خام شما کمتر از 12 می باشد به نمره خامتان 1.7 نمره اضافه خواهد شد.

ب. اگر نمره خام شما بیشتر از 12 می باشد به نمره خام شما 1.2 نمره اضافه خواهد شد.


نمرات خام درس مهندسی پی - گروه اول



نمرات خام درس مهندسی پی - گروه دوم



توجه داشته باشید:

1. عزیزانی که در هر دو میدترم حاضر بوده باشند نمره کمتر از 8 به آنها داده نخواهد شد.

2. نمرات نهایی تا فردا حدود ظهر در سایت دانشگاه درج خواهد شد و پس از درج قابل تغییر نخواهد بود.



نظرات 26 + ارسال نظر
arash mirzavi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

ostad sharmande ma ziad mozahem mishim vali gharar bod onaE ke emtehanaro bodan kamtar az 8 nadid ma shodim 4 injori mashrotim khaheshan ma ro ba balatar az 8 bendazid mashrot nashim ba tashokor faravan

بله حتما
کف نمرات 8 هست.

arash mirzavi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:38

ostad hol shodim on paEno nakhondim sharmande

horiya yosefi دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:59

salam khaste nabashin.ostad man mid term 2 ro khob nadadam va shoma goftin payan term balaye 70 begiri erfaghe vizhe midid dar sorati ke en erfagh shamel hale hame shode??????????????

توی فوتبالم اینطوریه
بعضیا برای قهرمانی میجنگن بعضیا برای اینکه سقوط نکنن

اینجا هر کی کامنت میذاره التماس دعا داره اما شما معلومه برای شاگرد اولی رقابت دارید و واسه همین نگرانید.

در مورد سوالتون
ببینید شما یه مسیر زیگزایگی رو طی کردید
میدترم اول خیلی بالا اما میدترم دوم نمرتون خوب نشد
مجددا نمره فاینال خیلی بالا. به این مسیر زیگزاگی اون روند صعودی ای که در موردش صحبت کردیم و گفتم جدای از کلاس به هر دانشجو تعلق خواهد گرفت شامل حال شما نمیشه.
اما در صورتی که باز هم ابهام یا سوالی دارید خوشحال میشم که پاسخگو باشم.
شاد باشید.

قزل آبادی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:13

استاد من برای پاس شدن این درس فقط 0.64 کم دارم خوهشا به کسانی که زیر 12 هستند بیشتر اضافه کنید تا درصد بیشتری پاس شن.

رحمانی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:22

استاد من امتحان پایانترمم راخیلی خوب دادم اما نمره ی برگم خیلی کم شده لطفا تجدید نظر فرمایید

با سلام
متاسفانه نمرتون تغییر نکرد.
ممنونم.

9017239234 سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29

استاد ضمن خسته نباشید ازتون تقاضا دارم برگه پایان ترمم را مجددا تصحیح کنید . با تشکر

پاسخ داده شد.

زهره قره داغی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28

سلام خسته نباشید
استاد خواستم خواهش کنم تا یکم بیشتر ارفاق کنید تا این درسو بتونیم پاس کنیم.باور کنید استاد تو خوندنش کم نزاشتم.هر جزوه و نمونه سوالی رو که گذاشته بودید رو من خونده بودم.اما بازم فاینال شدم 4.این اولین درسه که من این همه واسش تلاش کردم اما حتی نتونستم پاسش کنم.استاد خواهش می کنم این درسو پاس بدید.

پاسخ داده شد.

زهره قره داغی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:07

با عرض سلام و خسته نباشید
استاد میشه یه ارفاق کلی به همه کنید تا این درس ۳ واحدی رو پاس کنیم.شاید باور نکنید اما من تمام جزوات و نمونه سوالاتی رو که گذاشته بودید رو خوندم تا پایان ترم رو بالای ۷۰ بشم.اما از ۱۰ شدم۴.

سلام وقت شما به خیر
از اینکه نتونستید نتیجه زحماتتون رو بگیرید متاسفم و از اینکه شخص شما نتونست درس رو پاس کنه ناراحتم.
اما بیشتر ارفاق من در طرح سوالها بود. مستحضرید که 85% نمرات امتحان فاینال سوالات تکراری بود.
متشکرم.

farshid tahmasebi سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

ostad ba tavajoh be inke shoma be man goftid nomre balaye 8 ro mahale 10 nadid,man ba formule shoma nomram nazdike 9e,yani 8/9 shodam,dafe pissh ham ke oftdam nazdike 6 shod.ama in bar hamuni shod ke gofte budid vase pasi begiram.omidvaram yadetun narafte bashe .mamnun

سلام وقتتون به خیر
نمره خام شما 7 هست که با ارفاق حدودا 8.7 خواهد شد.
ممنونم.

besharati چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19

salam mohandes.vaght bekheyr.nomreye kham man 8.14 shode.va in kamtar az 8.3 madenazare shomast.pas misham ya na?

سلام وقتتون به خیر
نمره خامتون 7.2 شده.
ممنون.

مریم عبدالحسینی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:01

ba salam ostad man fekr mikonam nomreye balatari az emtehane final begiram lotfan age mishe dar bargeam tajdide nazar konid
va ostad kasayi ke dar kelase aghaye zeynali sherkat kardan va emtehaneshoonam khoob dadan tasiri to nomrashoon nadare? ostad man terme akhar hastam va khoda shahede vaseye in darsam talashamo kardam va dalile paein boodane nomreye man esterese terme akhar boodaname, lotfan dar bargeye man tajdide nazar konid, bazi az soalato nesfesho dorost javab dadam vali
ba tashakor

سلام و خسته نباشید
نمره قبلیتون متاسفانه تایید شد. ممنونم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

سلام استاد. خواهشا لطف کنید و تجدید نظری در برگه ام نمایید چون من این درس را ترم های پیش داشتم و این ترم دوباره گرفتم و یک بار افتاده ام و الان میخواهم فارق التحصیل بشم
استاد لطفا کمک کنید و هر تحقیق یا موضوع اضافه ای برای کمک به نمره باشد انجام میدهم و من در همه ی کلاس ها و کلاس های حل تمرین هم حضور کامل داشتم.
پیشاپیش ممنون از لطف و توجهتان

محمد حسین صدرزاده چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:19

baa salam , ostad gharar bood agar forsat kardid bargeye mid2 e bandaro yebaar dige ye negaah bendaazid , agar lotf konid mamnoon misham

با سلام
نمره مید ۲ شما تایید شد.
متشکرم.

محمدرضا مرادی چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

سلام استاد.وقت بخیر.شما فرمودین کف نمرات ۸ هستش میخواستم بدونم امکانش هست یه لطف در حقم بکنید تا مشروط نشم و ترم بعد اگر ایزد منان بخواد به مشکلاتم پایان بدم و بتونم تمامی ۱۸ واحد باقی مانده رو اخذ کنم به نمره ۹ شما نیاز دارم.عاجزانه از شما تقاضا دارم.امکانش هست؟

سلام وقته شما بخیر
بله حتما - ایشالله ترم بعد هم تموم می کنید.
ممنون.

Abdolhosseini پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56

Salam ostad,man fek mikonam nomreye behtari az varagheye finalam migereftam ,lotfan age momkene tajdide nazari dar bargeam befarmaeeid chon ostad az esteres bazi soalat ro nesfesho dorost neveshte boodam,va ostad man dar kelashaye hale aghaye zeynali hazer boodam va emtehane ishoon ro ham khoob dadam aya tasiri dar nomre am nadarad? Ostad man terme akhar hastam va khoda shahede in darsam to toole term ham khandam,kheyli mamnoon

ستاره قدیری پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01

سلام استاد. خواهشا لطف کنید و تجدید نظری در برگه ام نمایید چون من این درس را ترم های پیش داشتم و این ترم دوباره گرفتم و یک بار افتاده ام و الان میخواهم فارق التحصیل بشم
استاد لطفا کمک کنید و هر تحقیق یا موضوع اضافه ای برای کمک به نمره باشد انجام میدهم و من در همه ی کلاس ها و کلاس های حل تمرین هم حضور کامل داشتم.
پیشاپیش ممنون از لطف و توجهتان

با سلام خدمت شما
متاسفانه نمره قبلی شما تایید شد.
ممنونم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:21

ba salam.bale.hagh ba shomast.sharmande.man eshtebahan nomreye kenarimo khunde budam.hala ba in osaf aya nomreye pas shodano behem midid?

اذین رحمانی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 http://Gravatar.com

سلام استاد.برگه پایانترمم رابالای ۷۰ نوشتم اما نمرمه ی برگم واقعا کمه به خاطر این نمره من مشروط میشم لطفا دوباره بررسی کنید

محمدرضا مرادی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:09

سلام مهندس.مهندس من دیشب کامنت گذاشتم که نیاز به نمره ۹ شما دارم که مشروط نشم و ترم جاری رو بتونم همه واحد های باقیماندم رو اخذ کنم و تموم کنم.به فاطمه زهرا مشکلا تم خیلی زیاده دیگه خودتون مشکلات زندگی مستقل رو میدونید.شما که در جواب کامنت واسم نوشتین که این لطف رو در حقم میکنید.عاجزانه ازتون میخوام این لطفو بهم بکنید.حداقل نیم نمره استاد.بخدا نو این ماه عزیز دعا گوی خودتون و خونواده محترمتون هستم.ترخدا امیدمو نا امید نکنید.تجدید نظر هم زدم استاد

سلام
انجام شد.
ممنونم.

۹۰۱۷۲۳۹۲۰۷ شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:03

با عرض سلام
استاد با توجه به عنایت شما به حضور در کلاس و همچنین حضور در کلاس آقای زینالی قبل از انحلال لطف بفرمایید فقط ۰.۳ (سه دهم) نمره به بنده مرحمت فرمایید تا بتوانم با لطف شما درس را پاس کنم.
با تشکر از زحمات شما.

سلام و خسته نباشید
همونطور که عرض کردم از روند شما در طول ترم راضی نبودم و انتظارم از شخص شما خیلی بیش از این ها بود.
متشکرم.

۹۲۷۰خوش چهره دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

سلام استاد.امکانش هست من که این ترم افتادم نمرمو ۹.۵ بدین تا مشروط نشم؟با ۸ی که از خاک گرفتم در حال اخراج قرارگرفتم.لطفا کمک کنید تا اخراج نشم.من در هر صورت که درس خاک و میفتم حداقل کمکم کنید تا مشروطیم زیاد نشه.استاد کمکم کن.۸۹۱۷۲۳۹۲۷۰

سلام وقتتون به خیر
من متوجه نشدم بالاخره ایمیل مهندس فرساد رو باور کنم یا این کامنتو؟
ممنونم.

۹۲۷۰ سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

استاد من فکرنمیکردم ایمیل ها و کامنت ها سکرت نباشه.من احتیاج به نمره شما دارم.معدلم ۱۱:۹۵شده و با نمره شما از مشروطی درمیام.لطفاکمکم کنید تا مشروط نشم.خواهش میکنم ترتیب اثر بدید تامشروط نشم.خواهش میکنم.سه بار درسو برداشتم.متاهلم.برام سخته که برای بارچهارم بردارم.ممنون

نمراتتون رو بررسی کردم
اگه 8.5 بگیرید معدلتون 12 خواهد شد و از مشروطی در میاید
داخل سایت دانشگاه همین امروز درخواست بررسی مجدد بزنید نمرتون رو 8.5 خواهم کرد.
ممنونم.

خوش چهره چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:26

سلام.
مهندس جان بخاطر لطفتون ممنونم.بازم شرایط دانشجوتونو درک کردین و بازم شرمندم کردین.رفتم سایت و تجدید نظر گذاشتم.چون اینترنت در دسترسم نبود دیر رفتم سایت.ولی ثبت تجدیدنظرمو نکرد.نوشت که بعد از نظر استاد نمیشه چیزی ثبت کرد.حالانمرم ۸.۵ ثبت میشه؟بخاطر گستاخیم معذرت میخام.

سلام
من مجددا روی نظر اولم که منفی بود نظر مثبت رو اعمال کردم و نمره 8.5 رو دادم. نمیدونم ثبت شد یا نه؟
حتماً از طریق آموزش و خانم کریمی پیگیری بفرمایید. در صورتیکه نمره تغییر نکرده باشه من رو مطلع کنید.
ممنونم.

besharati جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:25

ba salam va ghabulie ta'at va ebadate shoma ostad shoari.omidvaram haletun khub bashe.ostad shoma nomreye kham mano 7.22 elam kardid va ba 1.7 nomreye komaki shoma nomreye man taghriban mishe 9.va ba darkhast tashihe mojadade bande shoma farmudid 1 nomre behem ezafe shode.ama tu nomarat daneshga nomreye man hanuz 9.mage behem 10 nadadid ostad?

سلام علیکم و رحمه الله
طاعات شما هم قبول باشه جناب بشارتی
نمره فاینال شما پس از بررسی مجدد از 23 به 24 افزایش پیدا کرد.
بحثه یک نمره این بود نه این که از 20 نمره باشه.
ممنونم.

خوش چهره شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:18

سلام مهندس .
رو سایت نمره استاد و ۸ ثبت کردن ولی نمره کارنامه چیزی ثبت نشده.من انشاالله ۵شنبه میرم قزوین و با آموزش چک میکنم مشکلمو.بخاطر لطفتون بازم ممنونم.

سلام
من 5 شنبه قزوین بودم و برای کار شما رفتم پیش خانم کریمی و نمره اصلاح شده شما رو چک کردم که انجام شده بود.
اگه شما هم برین بد نیست دوباره چک کنید.
ممنونم.

خوش چهره دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16

سلام استاد
ممنونم بخاطر لطف هایی که در حقم کردید.
نمرم ۸ ثبت شدتوسایت.۵ شنبه انشاالله درستش میکنم و با خانم کریمی صحبت میکنم.ممنونم مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد