نمرات نهایی مکانیک خاک آموزشکده شهید بابایی


عزیزانی که نمره خامشان از 20 برابر و یا بیشتر از 7.2 باشد درس مکانیک خاک را پاس کرده اند.


نمرات خام دانشجویان بر اساس کوئیز ها، میدترم ها و فاینال



نمره خام در آخرین ستون که با رنگ سبز مشخص است مندرج شده. همچنین برای بدست آوردن نمره نهایی خود که در کارنامه درج خواهد شد از ضابطه نمودار زیر استفاده کنید.


(الف) دانشجویانی که نمره خامشان کمتر از 11 می باشد نمره شان از ضابطه نمودار زیر بدست می آید:

y=(14x)0.5


که در آن x نمره خام از 20 و y نمره نهایی مندرج در کارنامه خواهد بود.


(ب) دانشجویانی که نمره خامشان برابر و یا بیشتر از 11 می باشد به نمره خامشان 1.5 نمره اضافه خواهد شد.


همچنین 2 دانشجویی که در میدترم ها غایب بوده اند عینا نمره خامشان در کارنامه درج شده و از ضابطه نمودار تبعیت نخواهد کرد.


نمرات نهایی فردا از طریق سایت دانشگاه در دسترس خواهد بود.





نظرات 15 + ارسال نظر
شماره دانشجویی۲۲ چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

سلام استاد توروخدا کمک کنید کسری معدل دارم.دارم اخراج میشم خواهش میکنم کمک کنید

سلام علیکم
نمره شما با توجه به نمودار حدودا 9 میشه.
پس از نظر معدل احتمالا خیلی مشکلی نخواهید داشت.
متشکرم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:33

سلام استاد یه دنیا ممنون و سپاسگزار بابت کمکی که کردید . استاد طبق نمرات نهایی وضابه ای که اعلام کردید حساب کردم ونمرم حدود11.697میشود لذا اگر صلاح میدانید نمره من را 12بدید تامعدلم15 بشه وکسر معدلم جبران بشه ممنون وسپاسگزار روز خوبی داشته باشید. (ترم خوبی بود حال داد)ممنون میشم نظرتون رو تو وبلاگتون اعلام کنیدشماره دانشجویی2908920014

سلام وقت شما به خیر- خواهش میکنم
نمرات نهایی همانی هستند که روی نمودار رفتند و پس از آن ارفاقی صورت نمی گیرد
ممنونم

2909010022 پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:57

سلام استاد من نمرات را حساب کردم با این نمرات در آستانه مشروط شدن هستم خواهش میکنم نمره ی بیشتری بدهید با این نمره من مشروط میشم استاد تو رو به خدا کمک کنید......با تشکر فراوان از شما

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:13

استا. جونمون بسر رسید تو رو خدا نمره هارو برار رو سایت دانشکاه

عزیزم من که نمرات رو اعلام کردم
دیگه چرا جون شما به سر رسید؟

اصغر رجبی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

سلام خسته نباشید استاد واقعا دیگه روم نمیشه تو این سایت نظر بزارم از بس که مزاحم شما شدم خودم خجالت میکشم اما استاد این ترم واقعا اوضاعم بد خرابه و همه درسا نمراتشان رو نهایی کردند وتنها امیدم به شماست؛بااین که نمره ای که شما به من دادید از حق من بیشتره اما اگر امکان داره کمی ارتقا دهید تامشروط نشوم

سلام علیکم و رحمه الله
برادر چند نمره نیاز داری؟

اصغر رجبی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:53

سلام خسته نباشید با عرض شرمندگی در صورت امکان تا جایی امکان دارد و خود صلاح میدانید نمره بنده را ارتقا دهید ممنون از یاری شما

سلام
شما اگه مشکل مشروطی دارید معلومه چقدر کم دارید دیگه

شماره دانشجویی۲۲ شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:26

سلام استاد توروخدا کمک کنید دارم اخراج میشم

اصغر رجبی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:38

با سلام مجدد و خسته نباشید ؛استاد واقعا شرمندم از اینکه اینقدر مزاحم شما میشم بنده معدلم ۱۱/۸۰است اگر راه داره کمی کمک کنید؛ باز هم مگم من خودم هم قبول دارم که نمره ای که شما دادید از حقم بیشتره و انتظارم از شما دور از حقه اما استاد واقعا نیاز مبرم دارم ممنونم میشم از کمک شما

امیر حسین احمدی دوگاهه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:51

امیر حسین احمدی دوگاهه.سلام استاد خسته نباشید واقعا شرمندم که مزاحمتون میشم من ترم پیش مشروط شدم واین ترم هم در استانه ی مشروط شدن هستم نمره ی پایانی مکانیک ما 9.25شده اگر شما1.25نمره بدهید مشروط نمیشم.درسته که این انتظار بی جاست ولی واقعا احتیاج دارم.(اول خدا بعدا شما)

شماره دانشجویی۲۲ یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:32

با عرض سلام و خسته نباشد خدمت استاد گرامی.اول به خاطر تمام زحماتی که در طول ترم برای مان انجام دادید از شما قدر دانی میکنم.استاد اگر امکان دارد یه تجدید نظری روی نمره مان داشته باشید من با این نمره مشروط شده ام.خواهش میکنم کمکم کنید.من میان ترم ام زیاد خوب نشد ولی برای پایان ترم خیلی تلاش کردم.خواهش میکنم کمکم کنید.ممنونم استاد

farshid tahmasebi دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:36

zemne arze salam va vaght bekhair khedmate ostade geran ghadr,jenabe aghaye mohandes shoari,in janeb farshid tahmasebi daneshjuye terme akhare omran,ke baraye bare dovome in darso bahatun bardashtam va 5shanbe ha saate aval 8ta10/30 ba shoma kelas dashtam,ke nomre mid terme dovome man ke ba hamahangiah khodetun saate dovom hozur dashtam,be surate ghayeb sabt shode,va hamchenin queeze aval ro ham be dalile akhze dars dar hamun ruz,gharar shod baram lahaz nakonid,omidvaram sharayete terme kakhr budanamo ba lotfetun takmil konid ke yek term aghab nayoftam,bade 2 term vaghean dg masael faniah khako fahmidam

با سلام آقای طهماسبی
نمره مید 2 شما 50 شد.
در مورد کوئیز هم از یادآوری شما تشکر
شاد باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

salam khaste nabashid pasokh fainal mohandesi pey ro dar sayt nemizarid?

سلام وقتتون بخیر
به زودی میذارم ان شاء الله

اصغر رجبی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:16

سلام خسته نباشید استاد با لطف شما مشروط شدم مگه۰/۸ به من میدادید چی میشد؟

[ بدون نام ] شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19

salam khaste nabahin fainal mohandesi pey reshte omran key nomarat o mizarin dar sayt?

سلام وقت به خیر
تصور میکنم ابتدای هفته آینده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

سلام استاد چرا نمرات عمران عمران را اعلام نمیکنید؟آخه چند روز ؟گفته بودید اول هفته !ولی الان هفته ام تمام شده!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد