نمرات میدترم 2 مکانیک خاک و مهندسی پی مهندسی عمران گروه 2


نمرات میدترم 2  مکانیک خاک و مهندسی پی مهندسی عمران - دانشگاه دارالفنون


گروه دوم


میانگین نمرات: 28.5



نظرات 8 + ارسال نظر
farshid جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:25

zemne arze salam va khaste nabashid khedmate ostade aziz va mohtaram jenabe aghaye shoaee. ostad man ba hamahangiah khodetun dar mid terme dovom ala raghme inke dar guruhe aval budam,be dalil tasadof dar otuban,dar guruhe dovom dar emtehan sherkat kardam.ama nomre man dar guruhe aval ghayeb sabt shode. 8917239215.

با سلام حضور شما

نمره شما: 50

شاد باشید.

رقیه صادقی جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37

سلام استاد خسته نباشید . میشه جزوه درسی فصل جدید که این هفته درس دادید رو بزنید رو سایت؟؟ ممنون میشم .

سلام وقت شما به خیر

این هفته مبحث ظرفیت باربری پی های سطحی رو تدریس کردم.

فایلش داخل وبلاگ موجود هست.

شاد باشید.

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40

با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از زحمتتتان یک پیشنهاد داشتم لطفا تاریخ و روز هفته را به سایتتان اضافه کنید.راجع به امتحانا هم چون بقیه استادا همیشه خود جزوه را امتحان میگیرن وقتی یک نفر جور دیگه ای تدریس میکنه و امتحان میگیره برای بچه ها سخت میشه که البته کار شما درسته که مارو وادار به فکر کردن میکنه با تشکر

نگارین صمیمی سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

با عرض سلام، ادب و احترام خدمت استاد گرامی

فقط جهت یادآوری عرض می کنم که نمره اصلاح شده میدترم اول من 52 بوده، که به اشتباه در فایل اعلام نمرات میدترم دوم، 42 وارد شده. خیلی ممنون می شم اگه لطف کنید و اصلاح بفرمائید.

با تشکر فراوان از عنایت جنابعالی

سلام خدمت شما خانم صمیمی

با تشکر از تذکر شما

اصلاح شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

سلام استاد علیخانی هستم قرار بوددر نمره میدترم ۲ من ک ۴ دادینو تجدید نظر کنید ممنون.

اذین رحمانی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

سلام استاد. قرار بود برگه میان ترم دوم را دوباره بررسی کنید

سلام علیکم

برگه ای که اسمتون روش باشه وجود نداشت.

متاسفانه نمره تون تغییری نمیکنه.

لیلا محمد علیخانی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:55

سلام استاد من همچنان منتظر نمرم هستم ممنون

سلام خانم علیخانی

عذر خواهی بدلیل تاخیر در پاسخگویی

نمره قبلی شما تایید شد. (شاید اون نمره هم با ارفاق بود).

با تشکر.

محمد رضا مرادی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10

با سلام و خسته نباشید.استاد من در گروه دوم امتحان مید ترم دوم رو شرکت کردم در کلاس هم بهتون گفتم که واسم غیبت رد شده ولی بازم که مراجعه کردم دیدم باز غیبت زده شده.امکانش هست نمرم رو بهم اعلام کنید؟میخواستم بدونم آیا میتونم در امتحان فاینال شرکت کنم و اگر این امکان وجود داره در صورت کسب چه درصدی از نمره کل قبول میشم.چون شرایطم خیلی سخته با وجود شاغل بودن و مشکلات زندگی متاهلی میخوام تلاشمو بکنم واسه پاس کردن درس شما.چون وقتی برای درجا زدن ندارم.خواهشا کمکهاتون رو شامل این حقیر هم داشته باشید.با سپاس فراوان از زحمات شما استاد گرامی

سلام آقای مرادی وقتتون بخیر
نمره میدترم شما 18 شد. در مورد حضور در امتحان فاینال قطعا نمیشه نظری داد و کاملا مرتبط با میانگین کلاسه. اما با توجه به دو تا میدترم شما تصورم اینه که باید در فاینال حداقل 65 بگیرید. البته ممکنه با نمره کمتر هم پاس بشید ولی کاملا بستگی داره به نمره میانگین دو تا گروه.
اگه تصمیم گرفتید جدا تلاش کنید برای پاس کردن قطعا من هم کمکتون میکنم. شاد باشید و در پناه حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد