نمرات فاینال مکانیک خاک ۲ - مهندسی تکنولوژی ساختمان



نمرات فاینال مکانیک خاک ۲ - مهندسی تکنولوژی ساختمان - دانشگاه دارالفنون - دی ماه ۹۰


عزیزانی که درخواست بررسی مجدد ورقه خود را دارند لطفاْ نهایتا تا امشب از طریق بلاگ درخواست خود را مطرح کتتد. فردا نمرات نهایی اعلام خواهند شد.



نظرات 2 + ارسال نظر
الهام جعفررمجی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 13:44

با سلام و احترام خدمت شما.اقای مهندس من درخواست تجدید نظر دارم.خیلی متعجبم .واقعا خونده بودم.... با سپاس فراوان.

با سلام حضور شما- پس از بررسی مجدد نمره اول شما تایید شد.

ارین گلیوری شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:24

درخواست تجدید نظر دارم با این نمره مشروط می شوم و ترم بعد ترم اخرم نمیشود . ورودی ۸۸ هستم و۲۸واحد مانده دارم . تقاضای کمک دارم . متشکرم

با سلام - نمره اول شما پس از بررسی مجدد تایید شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد