نمرات مکانیک خاک دارالفنون در سایت دانشگاه







نمرات مکانیک خاک  از طریق سایت دانشگاه دارالفنون قابل دسترسی است.








نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:20

تورو خدا ببرین رو نمودار استاد خواهش میکنم

رو نمودار بردم که عزیزم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:57

استاد ۱ نمره به همه ارفاق کنید خواهش میکنم تا اینجام از تمام لطف و زحماتتون ممنون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:37

یعنی چی که من بچه دارم به من نمره بردید این دوتا چه ربطی به هم داره ؟استاد خواهشا همه روبایه چشم نگاه کنید اگه قرارباشه کمکی بشه باید به کسی بشه که نمره ش پایینه.مرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:43

استاد ۱ نمره به همه ارفاق کنید خواهش میکنم تا اینجام از تمام لطف و زحماتتون ممنون

۸۸۸۱۵۹۰۶۱ چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:24

سلام استاد
خواهش میکنم یک نمره به من ارفاق کنید
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد