سوال و پاسخ امتحان نهایی مکانیک خاک-دانشگاه غیرانتفایی دارالفنون


سایت Picofile


سوال و پاسخ امتحان نهایی مکانیک خاک - مهندسی عمران




سایت rapidshare




سوال امتحان نهایی مکانیک خاک - مهندسی عمران




پاسخ امتحان نهایی مکانیک خاک - مهندسی عمران











نظرات 4 + ارسال نظر
۸۸۰۸۸۱۰۰۵۵ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:13

با عرض سلام و خسته نباشید
من یک تست کنکور در کلاس حل کردم و قرار شد یک نمره به نمره کل اضافه کنید.خواستم یاداوری کنم.
۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵

با تشکر

با سلام
ممنون از یادآوری تون

۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:16

با عرض سلام و خسته نباشید
من یک تست کنکور در کلاس حل کردم و قرار شد یک نمره به نمره ی کل اضافه کنید. خواستم یاداوری کنم.
۹۸۰۸۸۱۰۰۵۵

با تشکر

۸۸۸۱۵۹۰۵۹ یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06

مهندس شعاری برای شما یک ایمیل فرستادم اگه ممکنه بخوانیدش.

ملیحه اجورلو سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:54

با سلام وخسته نباشید وبا تشکرفراوان از زحمات بی وقفه شما .استاد خیلی خوشحاتم که پی وپی سازی را باشما برداشتم چون برای کنکور ازاد ثبت نام نمودم و باراهنمایی های شما می دانم موفق خواهم شد.باسپاس مجدد

با سلام
متشکر از لطفتون
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد