نمرات میان ترم دوم مکانیک خاک دارالفنون





نمرات میان ترم دوم مکانیک خاک دارالفنون









نظرات 5 + ارسال نظر
شماره دانشجویی۸۸۸۱۵۹۰۴۵ جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:00

با سلام و خسته نباشید به شما
من در روز امتحان" میان ترم دوم "به خاطره مشکلی که برام پیش امده بود غایب بودم. با توجه به اینکه حضوری خدمت شما رسیدم. برای یاداوری اینجا خدمت شما عرض کردم
با تشکر از شما استاد محترم
شماره دانشجویی۸۸۸۱۵۹۰۴۵

علی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:56

باسلام

شماره دانشجو ۸۸۸۱۵۹۰۴۰ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:04

من درامتحان میان ترم دوم به دلیل مشکلی برایم پیش آمده بود ودرروز امتحان باشما صحبت کردم که شما فرمودید در وبلاگ یاد آوری کنم. با تشکر.

شماره دانشجو ۸۸۸۱۵۹۰۴۷ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:14

با سلام
من درامتحان میان ترم دوم به دلیل برخی مشکلات غایب بودم وبعداز امتحان پایان ترم همراه دوستم با شما صحبت کردم که در آن روز برای تحویل پروژه بارگذاری نیز حضور نداشتم . خواهشمندم کمکی در نمره اینجانب لحاظ نمایید تا مشروط نشوم چون ترم بعد ترم آخر هستم . با تشکر وسپاس فراوان.

شماره دانشجو ۸۸۸۱۵۹۰۶۱ شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:20

سلام استاد
بنده روز امتحان میان ترم دوم بعلت فوت پدر بزرگم شهرستان بودم با توجه به اینکه ۲۳ واحد برای ترم آخرم مانده است اگر درس شما را پاس نکنم باید یک ترم دیگر برای دو واحد بمانم لذاخواهشمند است در تصحیح برگه اینجانب ارفاق لازم را مبذول فرمایید. ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد