سوال و پاسخ امتحان نهایی مکانیک خاک آموزشکده شهید بابایی


سایت 4shared


سوال مکانیک خاک (بخش تشریحی)



سوال مکانیک خاک (بخش تستی)



پاسخ سوالات تشریحی و تستی



سایت ifile


سوال مکانیک خاک (بخش تشریحی)



سوال مکانیک خاک ( بخش تستی)



پاسخ سوالات تشریحی و تستی




نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:42

با عرض سلام خدمت جنابعالی متاسفانه فایل مورد نظر قابل دسترسی و دانلود نمی باشد

با سلام
چک کردم مشکلی نداشت
در صورت مواجه شدن با فیلترینگ شرکت فراهم کننده اینترنت خودتون رو تغییر بدید

شیرین ریحان پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:09

با سلام و تشکر جهت پیگیری شما
متاسفانه نه تنها من بلکه جمع کثیری از دانشجویان امکان دانلود نداریم . ( استاد تورو خدا جوابارو نداریم )

با سلام
در سایت دیگری آپلود خواهم کرد

سید حسین طباطبایی پور دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:49

با عرض سلام
درخواست باز بینی برگه امتحانی وتجدید نظر در نمرهام را دارم با تشکر
بهترین فضیلت ها احسان به کسی است که(نسبت به شما)بدی کرده

با سلام و خسته نباشید حضور شما

ورقه فاینال شما یکی از سه ورقه بسیار ضعیف دو گروه بود
ولی در هر صورت مجدداْ ورقه شما رو بررسی کردم
اگه با ارفاق فوق العاده ورقه ها تصحیح نمیشدن نمره شما ۷ بود
من حیث المجموع نمره ۱۶ اعلام شده شما باز هم تایید میشه

ورقه تون میگه حتی شب امتحان هم زحمت مطالعه به خودتون ندادید

آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد